כך תשדרגו את חדר הילדים מבלי לפשוט את הרגל



כאשר אנחנו מתכננים לעצב את חדר הילדים שלנו חשוב לנו מאוד שהחדר יהיה נעים עבור הילדים. שהם ייהנו לשהות בו, לשחק עם חברים, להכין שיעורי בית וללמוד למבחנים. חדר ילדים שלא יהיה מושך ומזמין יהיה חדר שהילד יגיע אליו רק בלילה כדי לישון, וגם אז – רק מחוסר ברירה. מסיבה זו חשוב מאוד לתת את הדעת לרהיטים המרכיבים את החלל, לצבע שאנחנו בוחרים לקיר, לאלמנטים המקשטים אותו וכדומה. אלו לא חייבים בהכרח לגרור הוצאות כספיות גדולות כאשר אנחנו ממילא רוכשים את כל אותם הפריטים. אם רק נשים לב יותר לכל פרט – נוכל לשדרג את העיצוב הסופי של החדר והוא יהפוך להיות חדר הילדים מהחלומות.

 

מה דעתכם על לוח מחיק מגנטי לחדר הילדים?

ישנם פריטים קטנים העשויים להפוך את חדר הילדים לאטרקטיבי ומושך במיוחד.

אם נבחר להוסיף לחדר הילדים לוח מחיק מגנטי נעניק בזה לילד מתנה איכותית ושימושית במיוחד. הלוח המחיק מגנטי הינו לוח המשמש לשתי מטרות שונות.

  • לוח מגנטי – לכל ילד יש הרבה 'שמונצס'... תמונות, רשימות, פתקים ולא תמיד יש לו מקום מוגדר להניח את כל אותם הדברים. לוח מגנטי ישמח לאסוף את כל אלו ושולחן הכתיבה יישאר ריק ופנוי למה שבאמת צריך. אם לילד יש חוש אסתטי מפותח במיוחד הוא יעצב את התמונות באופן מושך ונעים לעין כך שהלוח יהפוך לאלמנט קישוטי ועיצובי בחדר.

ישנו יתרון נוסף ללוח המגנטי. בשונה מהקיר עליו אנחנו תולים בעזרת דבק או מסמרים. שם כל שינוי עשוי לפגוע בצבע של הקיר. בלוח המגנטי לעומת זאת ניתן לשנות את המיקום של כל תמונה ולבחור בכל יום במשהו אחר מבלי שיישאר כל נזק על הלוח.

  • לוח מחיק – מצאו ילד אחד שאינו נהנה 'לקשקש' על לוח. בתחילה הוא נהנה לשחק 'מורה' ולהרצות לחבריו או אפילו לרהיטים שבחדר את ה'שיעור'. בהמשך הוא נהנה להשתמש בלוח סתם כך עבור כיתובים שונים, אמרות כנף או תזכורות חשובות וכדומה. הוא גם נהנה ממקום שם אבא או אמא יכולים להשאיר לו איזשהו משפט שיחמם את ליבו כאשר ישוב מבית הספר.

הלוח המגנטי מהווה בהחלט מוצר ייחודי המבטיח לילד שעות רבות של הנאה כאשר הרבה מאוד דברים ייעשו באופן שונה מהרגיל בזכות הלוח.

איזה לוח נבחר לילד?

הבנו כי לוח מחיק מגנטי יכול להוות מתנה מושלמת לכל ילד, אז איך נבחר אותו?

  • גודל – כמה שיותר גדול – יותר טוב! בדקו כמה מקום יש לכם ורכשו את המוצר בהתאם.
  • איכות – רכשו לוח איכותי שלא ייהרס ויתפרק לאחר זמן קצר.
  • אחריות – רכשו לוח עם אחריות על המוצר.
  • מסגרת – רכשו לוח עם מסגרת חזקה שתשמור עליו לאורך זמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה