לימודי עיצוב גרפי באינטרנט – ללמוד במרחב הטבעי



בניגוד להורינו, הדור הצעיר של היום מחפש עבודה שהיא גם מתגמלת, גם מעניינת, גם מספקת, גם מאפשרת חופש, גם כוללת אפשרויות התפתחות עתידיות וגם מעשירה ומספקת. בניגוד לדור של ההורים, אנחנו ממשיכים להתפתח גם אחרי תום הלימודים ולמעשה – החיים המקצועיים שלנו הם רצף של התפתחויות.

 

אנחנו מזמינים פיצה באמצעות האינטרנט, קונים בגדים באינטרנט, רואים סרטים בצפייה ישירה ומדברים עם המשפחה בסקייפ. אז למה כשזה נוגע ללימודים, אנחנו צריכים לקחת שני אוטובוסים לכל כיוון, להתייבש יום שלם בחדר סגור ולהתפשר על אוכל שהגיע בשקיות ניילון מחברה תעשייתית ולהצליח לשרוד את היום עם קפה?

ללמוד את מה שבאמת חשוב

מסתבר שמה שהיה נדמה כמובן מאליו לפני כמה דורות כבר לא מחויב המציאות כיום. במקום לייגע את עצמנו בשיעורים אינסופיים אנחנו יכולים לרכוש את כל הידע הרלוונטי באחד המקצועות המבוקשים ביותר – בלי לצאת מהבית. יצירתיות, מסתבר, באה לידי ביטוי לא רק בעבודות אמנות, כי אם גם בצורת החיים, בתפיסות העולם שלנו ובאופן שבו אנו בונים את הזהות המקצועית שלנו.

במכללת סולו קורסי עיצוב גרפי מגיעים מתוך עולם התעשייה והיטיבו מזמן להבין כי מה שבאמת חשוב כדי להצליח בעולם העיצוב הוא לא התיאוריות אלא היכולות המעשיות בשטח. אלו כוללות את ההיכרות של המעצב עם כלי העיצוב, השליטה שלו בשפות עיצוב שונות, יכולתו של המעצב להעביר את המסר ללקוחות הרלוונטיים, האופן בו הוא בוחר להעביר את המסר וכמו כן, היכולות שלו ללמוד בכל פעם מחדש את הכלים לעיצוב גרפי באינטרנט תוך יישום ושימוש בכלים אלו ברמה היומיומית. הידע, הניסיון וההיכרות עם עולם העיצוב הביאו את מקימי מכללת סולו לבנות עבור הסטודנטים תכנית ייחודית המתאימה את עצמה לעולם האמיתי.

אז מה לומדים?

עיצוב גרפי באינטרנט הוא עולם המתפתח ללא הרף. הכלים ששרתו את המעצבים של אתמול הם לא אותם כלים שישרתו את מעצבי המחר. במכללת סולו מודעים לצורך במעצבים בעלי גמישות מחשבתית, פתיחות, יכולת התחדשות מתמדת, יכולת ללמוד מיומנויות חדשות ואומץ לעשות את הבלתי אפשרי. מסיבה זו, המרצים במכללת סולו לא מלמדים רק את החומר הדרוש, אלא לא פחות מכך את המיומנויות ודרכי החשיבה שיאפשרו לכל מעצב להתחדש ולעצב את הזהות המקצועית בהתאם לצרכים המשתנים של השוק.

כל סטודנט במכללת סולו לומד באופן אישי את התוכנות החמות והחיוניות ביותר לצורך השתלבות בעולם התעשייה. אינדיזיין, פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנות ניהול אחרות מהוות את ליבת החומר הלימודי באמצעותו רוכשים הסטודנטים שליטה מקסימלית בעולם העיצוב. הודות להתנסות במגוון עצום של תחומים, במכללת סולו לומדים עיצוב גרפי באינטרנט תוך התייחסות לנקודות החוזק של כל סטודנט ובלי לוותר על המקומות בהם עליו להשתפר.

היתרונות של לימודים אישיים

היחס האישי הניתן לכל סטודנט, המרחב הנוח והביתי בו הסטודנטים לומדים והיעדר הפרעות חיצוניות הם גורמים המבטיחים את התנאים האולטימטיביים ללמידה. לא מפתיע לגלות כי תלמידים רבים אשר סיימו את לימודיהם במוסדות לימודי העיצוב הגדולים בישראל מגיעים ללמוד במכללת סולו. במכללת סולו מלמדים עיצוב גרפי באינטרנט בהקשבה מקסימלית לכל תלמיד ובהענקת תשומת הלב האישית הנדרשת.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה