טלוויזיות - הטרנדים החמים של 2017



צפיתם בגמר האח הגדול או בליגת האלופות בטלויזיה רגילה? אולי תתפלאו, אבל מן הסתם פספסתם את הקטעים הכי טובים שכולם דיברו עליהם אחר כך.

ככה זה כשאין לכם את טלוויזיה סמסונג שנחשבת לטלויזיה המובילה והטרנדית ביותר בשנת 2017. הטלויזיות של סמסונג עונות על כל הטרנדים החמים של 2017 בתחום הטלויזיות: קצב רענון מהיר (בין 100 ל-1400 הרץ), חיבור אלחוטי, טיונר דיגיטלי והתחברות לעידן +, מצלמה ועוד. המשיכו לקרוא ותדעו מה פספסתם עד עכשיו.

לטלויזיות אלו גדלי מסך שיתאימו לסלון, למשרד או למועדון שלכם: החל מ-32 אינץ ועד 65 אינץ. ככה בשנה הבאה תראו את ליגת האלופות או את גמר האח הגדול כמו שצריך. ותתפלאו, אבל הטלויזיות האלו כלל לא יקרות ואפילו תקבלו עודף מ-1000 ₪ ברכישת טלויזה 32". לא פלא שטלויזיות סמסונג כמו שאר מוצרי החברה (למשל טלפונים ניידים, מקררים, מערכות קולנוע ביתיות, מכונות כביסה ועוד) כבשו את השוק הישראלי בסערה.

בתחום הטלויזיות אלו הן הטלויזיות האיכותיות ביותר שניתן למצוא כיום מכמה סיבות: לטלויזיות אלו מאפיינים חכמים, רזולוציית מסך גבוהה ולא פחות חשוב - עיצוב ייחודי שהופך אותה גם לפריט אסתטי ועיצובי ולא רק פרקטי. אבל טלויזיית סמסונג היא גם חכמה ולא רק יפה וכיום ניתן לחבר אותה לאינטרנט. באופן הזה אתם יכולים לגלוש באינטרנט דרך הטלויזיה ולהשתמש בה גם כמחשב ולא רק כטלויזיה.

וזה לא הכל – בטלויזיה זו קיימות אפליקציות שונות כמו פייסבוק ויוטיוב שמונעים את הצורך בחיבור למחשב. למעשה, זו דרך חכמה במיוחד לנצל את הרשת האלחוטית הביתית או את הרשת הפנימית, למשל לצורך הצגת קבצי מולטימדיה, סרטים ותמונות ישירות מהמחשב לטלויזיה מבלי צורך בכבל שיחבר ביניהם. כמו כן, בחלק מהטלויזיות החדשניות מותקן מעבד מחשב שליבותיו משתנות לפי סוג וגודל הטלויזיה.

ויש עוד – בטלויזיות של סמסונג אפשר להפעיל את התפריטים השונים באמצעים ווקליים, כלומר אין צורך יותר במגע יד אדם או בשלט רחוק. בנוסף, טלויזיות אלו מאפשרות תמונות איכותיות כמו יכולת מעבר למסכים מבריקים, צפייה במצב של תלת מימד ועוד. הטלויזיות כוללות רמקולים שבהן ניתן לשנות את עוצמת השמע בכל רמקול באופן עצמאי, להתאים את השמע למאפיינים שונים ועוד.

גם בתחום העיצוב טלויזיות סמסונג הן מודולריות כי לכם כצרכנים עומדת הזכות לקבוע זאת, למשל האם לרכוש טלויזיה עם מסגרת, האם להתקין אותה על גבי הקיר או להציבה על שידה. בנוסף, לכל הטלויזיות יש מעמד מיוחד לתלייתן וכן עם מעמד שולחני. ותתפלאו, אבל הטלויזיות של סמסומג חסכוניות באנרגיה כי הן מכבות את עצמן כשלא צופים בהן. בנוסף קיימת בהן אופציה של מצב שינה וטיימר שמאפשר להגדיר מראש את זמן הצפייה.

 

צפייה מהנה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה