מאות רצו עם הרכבת הקלה לזכר נופלי פסגת זאב



מרוץ פסגת זאב לזכר הנופלים, הוזנק בשבוע שעבר עם מאות משתתפים בארבעה מקצים. המרוץ, אורגן על ידי המינהל הקהילתי בפסגת זאב ועמותת אחריי

מאות רצו בארבעה מקצים ונהנו מאירוע באווירה קהילתית וספורטיבית בחסות סיטיפס. רבים הגיעו לרוץ, תרמו לזכר הנופלים, ונהנו מיום של ספורט וחיבור קהילתי.

המרוץ הוזנק מ'גן הנופלים' בפסגת זאב והרצים בו התחרו במקצים 10 ק"מ תחרותי, 5 ק"מ תחרותי, 5 ק"מ עממי ומרוץ משפחות של 2 ק"מ.  כלל הרצים קיבלו ערכות ובהן חולצות וכן מדבקת מרוץ וכובע מרוץ מסיטיפס, שגם הציבה במקום צלם מגנטים להנאת הרצים והמעודדים. בין הרצים היה גם עוזאל ותיק, מנהל השיווק בסיטיפס. את המרוץ הזניקו סגנית ראש העיר יעל ענתבי, מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים בעירייה, משה ליאון, יו"ר המינהל הקהילתי בפסגת זאב, אודי רמבח, ומנהל המינהל הקהילתי פסגת זאב, אריה בניונס.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "סיטיפס גאה להיות נותנת החסות הראשית של המרוץ הקהילתי בפסגת זאב. הפרויקט הספורטיבי הנפלא של המינהל ועמותת אחריי מתחבר לערכים החשובים לנו בשילוב פעילות חברתית מחברת ומקרבת יחד עם הקהילה בירושלים. הגעתי גם אני לעודד את הרצים ושמחתי לראות אירוע שמח, חגיגי וספורטיבי שנערך ברוח טובה. סיטיפס תמשיך לתמוך ביוזמות קהילתיות רבות בירושלים וסביבתה, ותמשיך לפעול לחבר בין האנשים והשכונות בבירה".

תמונה:  סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה