המדריך המקיף להסרת משקפיים בלייזר: שלב אחרי שלב



חולמים להיפטר מהמשקפיים? רוצים פעם אחת ולתמיד ליהנות מראיה טובה מבלי להיות תלויים באמצעי עזר שונים? אם כן, סביר שהליך הסרת משקפיים בלייזר הוא ההליך שחשבתם עליו. כמובן, הסרת משקפיים היא תחום המלווה בחששות רבים מצד המטופלים בו.

 

בסופו של דבר, יש לנו רק שתי עיניים, וטעויות שיבוצעו בניתוח מהסוג הזה עלולות להיות חמורות מאוד. לכן, לפני הכל חשוב מאוד לבצע הסרת משקפיים בלייזר בהדסה אופטימל ובמקומות דומים אשר מבטיחים לכם רופאים מקצועיים, מנוסים ומצליחים בלבד, כאלו שיבצעו את הניתוח באופן מדויק ומקצועי ויבטיחו לכם את התוצאות הטובות ביותר להן אתם יכולים לצפות.

אז מה כולל התהליך? הנה השלבים העיקריים:

שלב ראשון – בדיקת התאמה

לא כל אחד יכול לבצע הסרת משקפיים בלייזר בהדסה אופטימל ובכלל. ישנם מועמדים אשר לא יהיה ניתן לבצע בהם את ההליך, למרות ההתפתחות המשמעותית של הטכנולוגיה בתחום, ולכן בדיקת ההתאמה הינה צעד חשוב מאוד. בבדיקה זו בוחנים נתונים שונים הקשורים לראיה כמו עובי הקרנית, מספר, מחלות עיניים וכדומה, ובמקביל בודקים גם נתונים אישיים פיזיולוגיים של הנבדק כמו גיל, מחלות רקע ועוד, בכדי לבחון את מידת ההתאמה שלו להליך הסרת המשקפיים.

שלב שני – הכנות לקראת הניתוח

לאחר שהנבדק עבר את שלב האבחון בהצלחה ובתנאי שנמצא כי הוא יכול לעבור את הניתוח, מגיע השלב של ההכנות לקראת הניתוח. הרופאים יעניקו למועמדים הנחיות רבות בהן עליהם לעמוד בכדי להתכונן לניתוח, כמו:

  • איסור להרכיב עדשות מגע רכות לפחות 72 שעות לפני הניתוח, ועדשות קשות 10 ימים לפני הניתוח.
  • איסור להתאפר במשך יומיים-שלושה לפני הניתוח.
  • איסור להשתמש בבושם ביום הניתוח.
  • איסור על נטילת טיפות שונות כמו טיפות אנטיביוטיקה למניעה של זיהומים, דמעות מלאכותיות שיגנו על העיניים מיובש וכיוצא באלה.

בנוסף, אל הניתוח עצמו כדאי להגיע עם האדם שילווה אתכם לאחר הניתוח. הוא יקבל הדרכה על הטיפול בכם, מה מותר ומה אסור, וכך יוכל לסייע לכם להחלים מהניתוח בצורה הטובה ביותר.

שלב שלישי – הניתוח

בשלב זה אתם נכנסים אל חדר הניתוח והרופאים מבצעים את ההליך. כדאי מאוד שמלווה כמו חבר קרוב או בן משפחה ימתין בחדר ההמתנה עד לסיום הניתוח ויהיה אתכם בהתאוששות ובפרק הזמן שאחריה. זכרו כי מדובר בניתוח עיניים, שאיננו ניתוח פשוט, ואתם תצטרכו עזרה רבה לאחר הניתוח.

שלב רביעי – ההחלמה

את מגני העיניים יסירו לכם בביקורת אצל הרופא ביום שלאחר הניתוח. לביקורת הזו כדאי להגיע עם משקפי שמש שיגנו על העיניים שלכם לאחר מכן. במשך השבוע הראשון שלאחר הניתוח יהיה עליכם לעמוד בהגבלות שונות אשר יסייעו לכם להחלמה, כמו לא לשטוף את העיניים בשבוע הראשון, לא לעסוק בפעילות גופנית במשך שבועיים ועוד. בדרך כלל, ההגבלות יחולו עליכם עד כחודש לאחר הניתוח. לאחר מכן אתם יכולים לחזור לשגרת פעילות רגילה, לא לפני שהרופא בדק אתכם ואישר שהכל תקין ושתהליך ההחלמה עבר בהצלחה.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה