איך בונים חנות וירטואלית?



האינטרנט הוא הפנים הוירטואליות של העסק שלך. גם אם החנות הפיזית שלך מעוצבת להפליא, נגישה ומציגה מחזורי מכירות מספקים, אם לא תשקיע באתר אינטרנט המרכז את מגוון המוצרים שהחנות מציעה ותעשה זאת באופן המתאים – תדמית העסק שלך תיפגע קשות.

מעבר שמצריך הבנה בשפה האינטרנטית

היום, יותר ויותר בעלי עסקים, אם לא רובם המוחלט, מעדיפים לנהל את המכירות שלהם במקביל לחנות הפיזית שלהם, וישנם אף כאלה הבוחרים לוותר על החנות הפיזית ולנהל את כל המכירות באופן וירטואלי. המעבר מחנות פיזית לחנות וירטואלית מצריך הבנה של השפה המכירתית המיוחדת לזירה האינטרנטית. אז איך בונים חנות וירטואלית? בדקנו עם חברת אישופ, המתמחה בהקמה וניהול של חנויות וירטואליות מתקדמות, איך עושים את זה נכון.

עיצוב אטרקטיבי

גם המוצרים הנמכרים והמתקדמים ביותר זקוקים לנוכחות אטרקטיבית ברשת. עיצוב החנות הוירטואלית באופן המושך את העין מעניקה לגולש חווית משתמש נעימה המשפיעה באופן ישיר על היקף הקניות שיעשה באתר. הדבר אמור לגבי צילום המוצרים עצמם, עיצוב כפתורים נוח, העברת האינפורמציה בצורה בהירה ותמציתית וממשק גלישה המתאים לבית העסק.

קטלוג מוצרים עם סדר פנימי

השלב הבא, לאחר בחירת העיצוב הכללי, הוא הזנת כלל המוצרים הנמכרים בחנות. לשלב זה יש חשיבות עליונה ולכן יש צורך לסדר את המוצרים עם הגיון פנימי, תוך חלוקה לקטגוריות והצגת המבצעים השונים באופן מרוכז. כל מוצר יוצג עם תמונה המשקפת את מראהו באופן מדויק ככל שניתן, בצירוף שם המוצר, תיאור קצר שלו ולחצן "לפרטים נוספים" המאפשר לגולש לקבל אינפורמציה נוספת לגבי המוצר (זמן אספקה, חלוקה לתשלומים, אפשרויות תשלום, אחריות ועוד). ככל שהמוצרים יוזנו באופן הגיוני ומסודר, כך גם הגולש יוכל לקבל חווית משתמש נוחה יותר, לכן הקפידו על שלב זה.

הכנה לקידום בגוגל

כדי שגוגל יאהב את האתר שלכם, יש צורך, בשלב הראשוני, להכין את התשתית לקידום האתר והמוצרים שבו במנוע החיפוש הפופולרי. תשתית זו כוללת תגיות, ביטויי מפתח רלוונטיים, קישורים פנימיים ופעולות "תת קרקעיות" נוספות המאפשרות לגוגל לקדם את האתר שלכם בהצלחה. השקעה בפרסום נכון ובקידום נכון של העסק הוירטואלי שלכם, היא ללא ספק אחד התחומים החשובים ביותר ללמידה לקראת פתיחת העסק.

 

מערכת ניהול נוחה

כעת, משהקמתם את החנות הוירטואלית שלכם באופן המוצלח ביותר, זה הזמן להתחיל לנהל אותה. ניהול נכון כולל עדכון מוצרים, עדכון מחירים ומבצעים, הוספת תוכן רלוונטי, הוספת תמונות ועוד. החשוב מכל הוא שממשק הניהול יהיה נוח ונגיש לתפעול ושמאחוריו תעמוד חברה אמינה המעניקה מענה מהיר ומקצועי במקרה שתזדקקו לתמיכה.

הקמת עסק וירטואלי הוא לא דבר סבוך במיוחד. בחרו בחברה אמינה להקמת אתרים, הכינו את התשתיות המתאימות וצאו לדרך! אנו מאחלים לכם הצלחה בהקמת העסק הוירטואלי שלכם.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה