השכרת רכב באיטליה - מה כדאי?



השכרת רכב יכולה להיות פתרון תחבורה אידיאלי עבור תיירים באיטליה. אבל איך יודעים איזה רכב לבחור ומה הדגם שמתאים לכל טיול? הנה כל התשובות ובונוס מיוחד: כמה נקודות למחשבה לקראת חווית הנסיעה בארץ המגף

 

איטליה היא בין המדינות המתוירות בעולם. ההיסטוריה העשירה של איטליה, המגוון הרחב של מקומות הבילוי והקרבה היחסית לישראל הופכים אותה למקום שבהחלט שווה להכניס לרשימת היעדים המועדפים של הקיץ הקרוב. אפשר להגיע לאיטליה עם בני זוג או משפחה ולבלות לפחות כמה ימים בערים מפורסמות כמו רומא, פירנצה, ונציה או מילאנו.

הטיפ הכי חשוב לקראת טיול באיטליה הוא לשקול לחיוב את היתרונות של השכרת רכב. כדאי לשכור רכב באיטליה בעיקר בגלל המחירים הנוחים והמגוון הרחב של הרכבים. ניתן להתאים לכל טיול רכב מסוג אחר ולנצל עד תום את הזמן הפנוי. רכב שכור חוסך את התלות בתחבורה ציבורית והוא אידיאלי עבור מי שמתכנן לטייל מחוץ ובתוך הערים הגדולות.

התאמת סוג הרכב לאופי הטיול

יש כמה טיפים שיכולים לסייע למי שרוצה להתאים את סוג הרכב לאופי הטיול באיטליה. בטיול מחוץ לעיר כדאי לשקול רכב מרווח שיהיה בו מקום למזוודות. רכב כזה שייך אצל חברות ההשכרה לקטגוריית משפחתית, יוקרה או SUV. בתקציב גבוה יותר ניתן גם לשכור רכבי מנהלים ולשדרג את התנאים. רכבי מנהלים הם הוצאה משתלמת לקבוצות חברים שמטיילות יחד או למשפחה שמציבה את המקום הפנוי בראש סדר העדיפויות.

מנגד, בטיולים בתוך העיר רצוי לתת עדיפות להשכרת רכב מיני או סופר מיני. ההבדלים בין הקטגוריות באים לידי ביטוי בנפח המנוע ובמפרט הטכני ולא במספר המושבים או בגודל תא המטען. רכב מיני מומלץ לטיול בתוך הערים בגלל הרחובות הצפופים שמאפיינים את איטליה. רחובות צפופים הם חלק בלתי נפרד מכל עיר גדולה באיטליה, בעיקר באזורים עמוסים כמו הותיקן ברומא או המרכז ההיסטורי של פירנצה.

טיולים באזור הצפוני או הדרומי של איטליה מאפשרים לשלב בין סוגים שונים של רכבים. בטיולים כאלה ניתן להתחיל עם רכב משפחתי לגמיעת מרחקים ארוכים, להמשיך עם רכב מיני לטיול בתוך הכפרים והמושבים ולקנח עם רכב יוקרתי בשביל הטעם הטוב.

כל מה שצריך לדעת על חווית הנהיגה באיטליה

תרבות הנהיגה באיטליה דומה מאוד לזו שבישראל. אפשר להתרגל אליה יחסית במהירות ולהבין את החוקים המקומיים גם בלי להתאמץ. באיטליה נוהגים בצד ימין ורוב הדגמים המושכרים על ידי החברות זהים לאלו שמיובאים לארץ.

אפשר לבחור בין רכבים עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, לתאם מראש השכרה עם תכנית ניווט ולברר גם על פוליסת ביטוח. בנוסף, חברות ההשכרה מציעות שירות אדיב בשפה האנגלית. התקציב לכל זה נמוך מכפי שנהוג לחשוב והיתרון הוא חווית נהיגה אולטימטיבית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה