מחירי האלכוהול יקרים? תלוי איפה קונים



המיתוס לגבי מחירי אלכוהול בישראל נשבר בשנים האחרונות במידה רבה תודות לאפשרות של רכישה מקוונת. אתרי אינטרנט מציעים אלכוהול משובח במחיר משתלם, ורק צריך להישאר ערניים למבצעים ולהטבות. עדיין מתלבטים ומעדיפים לחכות לדיוטי פרי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם

אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד משגרת הבילוי של האדם המערבי. בישראל ובמדינות אחרות ברחבי העולם יש אמנם נטייה להתייחס לאלכוהול כמוצר שעלותו רק עולה מדי שנה, אך המציאות מורכבת יותר. לאחרונה למשל נדמה שמחירי האלכוהול יורדים משמעותית. סקירת הסיבות לכך מגלה השפעה גדולה של אתרי האינטרנט על שוק האלכוהול ועל הצרכן הפרטי.

למה לא לחכות לדיוטי פרי?

חשוב לזכור שעד לפני מספר שנים, האופציה היחידה לרכישת אלכוהול במחירים משתלמים הייתה הדיוטי פרי. ביטול המע"מ הביא לפערים של עשרות אחוזים בין מחירי אלכוהול בחנויות לבין המחירים הממוצעים בנתב"ג. עם זאת, כיום מדובר על פתרון מורכב ולא כל כך אפקטיבי.

ראשית, הרבה אנשים מחכים לטיסה כדי לערוך קניות בדיוטי פרי, בעוד שלא בהכרח שהם ימצאו שם את המחיר הטוב והמשתלם ביותר. התוצאה היא עוגמת נפש רבה והמתנה מיותרת שגוררת אחריה הוצאות בלתי צפויות. שנית, לקוחות בדיוטי פרי מוגבלים מבחינת כמות שהם יכולים לקנות. אין להם אפשרות לרכוש כמויות גדולות של אלכוהול והם בטח לא צריכים לחכות לדיוטי פרי כדי לקנות בקבוקי משקאות לאירועים ומסיבות.

כך הפך האינטרנט לאופציה הכי משתלמת בסביבה

כמובן שהמחירים בחנויות ובפיצוציות עדיין יקרים ומהבחינה הזו הדיוטי פרי הוא אופציה משתלמת. עם זאת, יש הרבה אופציות לקניית אלכוהול באינטרנט. השוואה פשוטה בין מחיר של שישיית גולדסטאר למשל בין סופרמרקטים לבין אתרים שמוכרים את המוצר ברשת חושפת הנחה של עשרות שקלים. אם מוסיפים לזה את ההנחות על וויסקי, וודקה ומשקאות אנרגיה, מגלים דרך מצוינת לעמוד במסגרת התקציב.

הרכישה באינטרנט היא לא רק זולה אלא גם נוחה ומשתלמת. אפשר להזמין את הבקבוקים והשתייה עד פתח הבית. ניתן לתאם כמויות גדולות של רכישת אלכוהול ולקבל המלצות על מותגים, סוגים ומשקאות.

הדור הבא של האלכוהול

הרכישה באינטרנט מתאימה גם למי שלא בקיא בתחום האלכוהול או למי שרוצה לארגן מסיבה ביתית ולא יודע מאיפה להתחיל. האתרים שמאפשרים רכישת אלכוהול באינטרנט מאובטחים לחלוטין. הם לא דורשים שום סוג של רקע טכני וגברים ונשים החל מגיל 18 יכולים להשתמש בהם בקלות רבה.

סביר להניח שבשנים הקרובות נראה יותר ויותר אתרים שמציעים אפשרות לרכישת אלכוהול אונליין. הרכישה המקוונת הופכת להיות המייצג הבולט בדור הבא של האלכוהול, ויש לכך סיבות טובות. אפשר להתרשם כבר עכשיו מפערי המחירים בין החנויות והאתרים. לאתרי האינטרנט אין כמעט הוצאות תפעול מלבד אחסון, והתוצאה היא חיסכון עבור הלקוח. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה