מלונות עם מיקומים האסטרטגיים בירושלים



לצד העיר תל אביב, ירושלים נחשבת למרכז העסקים הגדול בישראל. לא מעט אנשי עסקים ישראלים וזרים מגיעים אליה מדי שנה לצרכים שונים, החל מפגישות עסקים וכלה בהשתתפות בתערוכות, ועידות וכדומה. כיאה לעיר בירה ועוד בעלת משמעות היסטורית ופוליטית עצומה, אין זה מפתיע שירושלים היא מקום מרכזי אליו נוהרים מכל קצוות העולם.

 

מן הסתם, לא רק אנשי עסקים נוהרים לעיר אלא גם תיירים מכל העולם. העיר מושכת אליה יהודים שמתגוררים בחו"ל, נוצרים ומוסלמים שמעוניינים לבקר במקומות הקדושים, צעירים שרוצים לחוות את ההיסטוריה והקדושה של העיר, וכמובן ישראלים רבים שמגיעים לעיר, עם זה בשביל לחגוג אירועים משפחתיים שונים, עם זה לנופש ועם זה מסיבות אחרות.

לכן בכל מקום אליו נגיע נוכל למצוא מלונות בירושלים. בעיר פועלים מאות מלונות מסוגים שונים, החל ממלונות יוקרה בהן לנים אנשי עסקים, דיפלומטיים וכן תיירים רבים מכל העולם, ועד הוסטלים ואכסניות שמיועדות ללינה זולה יותר. חשוב לומר, שבעיר יש מספר נקודות עיקריות בהן ממוקמים מלונות מסוגים ובגדלים שונים.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נציג מספר מקומות אסטרטגיים בעיר מבחינת מיקום המלונות, וכן נציג לדוגמא 2-3 מלונות שניתן להזמין בהם מקום ללינה, עם זה לצרכי עסקים ועם לצרכים תיירותיים.

איפה ניתן ללון בירושלים

כאמור בעיר יש מספר מקומות אסטרטגיים בהם ניתן למצוא מלונות כך למשל אנחנו יכולים למצוא מלונות שפונים לכיוון הכותל והעיר העתיקה, מלונות ברחוב יפו שמהווה את הרחוב המרכזי בעיר, סביב שוק מחנה יהודה ניתן למצוא שורה של מלונות הן זולים והן יקרים, אזור חוצות היוצר, אזור שנחשב צומת דרכים בין משכננות שאננים, אזור הכנסת ונחלת שבעה, וכן קרוב לבנייני האומה ומרכז הקונגרסים.

יש לציין, שמלבד באזורים אלו, אפשר למצוא מלונות גם באזורים מרוחקים יותר, למשל שכונת רחביה, עין כרם, קרית יערים ועוד. אך במקרים אלה יש להיעזר בתחבורה פרטית בשביל להגיע אל מרכז העיר.

אנחנו נציג כעת שורה של מלונות בירושלים, אז מזמינים אתכם ללון אצלם. נפתח באברהם הוסטל, אשר נמצא מרחק הליכה קצר משוק מחנה יהודה. מדובר בהוסטל ייחודי, שכן החדרים בו כוללים שירותים והאורחים נהנים מארוחת בוקר מלאה. מלבד זאת יש במקום פאב, וכן מגוון שירותים ייחודים למטיילים שלנים במקום. מדובר באחד המקומות הפופולאריים ביותר בעיר, הן על צעירים והן על מבוגרים.

ברחוב זאב וילנאי אפשר למצוא את מלון גני ירושלים, מלון מרכזי שכולל בריכה, ארוחת בוקר, וניתן ליהנות ממגון שירותיים שמתאימים הן לאנשי עסקים והן לתיירים.

רשת מלונות לאונרדו מפעיל במושבה האמריקאית את הסניף הירושלמי שלה. בדומה למלונות של הרשת במקומות אחרים בארץ, המלון כולל מגוון רחב של שירותים שמותאמים לאנשי עסקים, הוא כולל ארוחת בוקר, מסעדה, וכן אפשר ליהנות בו מחנייה.

בקרית מנחם בגין ליד האוניברסיטה העברית, אפשר למצוא את מלון דן, שגם הוא בדומה למלון לאונרדו  מעניק לאורחים את כל מה שהם צריכים בשביל ליהנות מהשהות בעיר, בדומה למלונות דן בערים אחרות ברחבי הארץ.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה