מתחדשים בהצטיינות



הכנס השנתי למרצי הפקולטה לניהול של המרכז האקדמי לב התקיים השבוע, במסגרתו חולקו פרסי הצטיינות ל-11 מרצים וחוקרים מובילים שנבחרו בהמלצת ראשי החוגים

השנה עמד הכנס בסימן החלפת דיקאנים, לאחר שפרופ' הרצל פטל, הדיקאן ומייסד החוג לראיית חשבון ביקש לסיים את תפקידו. פרופ' פטל הוביל את הסטודנטים והסטודנטיות של החוג לחשבונאות להישג חסר תקדים, כאשר המרכז הגיע למקומות הראשון והשני בארץ בשני מבחני ההסמכה לראיית חשבון, פיננסית וביקורת, עם אחוזי מעבר של לא פחות מ-91.5%.

לתפקיד דיקאן הפקולטה ייכנס פרופ' בן ציון בר לב שרכש את השכלתו בכלכלה, סטטיסטיקה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת ניו יורק. בר לב הרצה במשך למעלה מ-30 שנה באוניברסיטה העברית ואף כיהן שנים רבות כראש החוג לחשבונאות ובמועצת המנהלים של בנק טפחות ובנק לאומי למשכנתאות. בר לב הדגיש כי הוא שואף להעמיד את הפקולטה לניהול בין המוסדות המצטיינים והמובילים בתחום הניהול בישראל ולצורך כך ימשיך את דרכו של פטל להקנות השכלה אקדמית עדכנית יחד עם גישה פרקטית ויישומית שתאפשר לבוגרים יכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרי עולם המעשה, אינטראקציה וקשר בין הסטודנטים לחברות שונות בתעשייה והמוסדות הפיננסיים והשמה איכותית ויעילה כולל מעקב ועזרה לסטודנטים הנקלטים בעבודה.

לדברי פרופ' פטל: "אחד הערכים החשובים אותו שאפתי להנחיל בפקולטה הינו ערך המצוינות, ערך אשר מביא עימו גם גאוות יחידה. הצלחת כל פקולטה מתבטאת בהצלחת בוגריה ואנו רואים בעליל כיצד ערך זה של מצוינות עם דרך ארץ ביססו את מיקומם האיכותי והאקדמי של בוגרינו באקדמיה ובתעשייה.

תמונה: באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה