לשכת המסחר ירושלים ממשיכה בעשייה למען זכויות אנשים עם מוגבלויות



לשכת המסחר ירושלים ממשיכה בפעילותה הענפה למען אנשים עם מוגבלויות ושילובם בעבודה. הלשכה, הקימה את הענף לקידום אנשים עם מוגבלויות בעסקים בירושלים שבמסגרתו היא מקדמת קורסי הכשרה מיוחדים לאנשים בעלי צרכים מיוחדים במגוון תחומים ונושאים

לאחרונה קיימה הלשכה בחברה החקלאית "אקולוגיה לקהילה מוגנת" קורס ייחודי לבעלי צרכים מיוחדים בנושא "מבוא לעולם הסייבר".

הקורס התקיים במעמד שר המדע, הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס, נשיא לשכת המחסר ירושלים דרור אטרי, יו"ר עמותת מכון עמרם עו"ד איתן עמרם ומנכ"ל המרכז הישראלי לנגישות אבנר ברק.

החברה החקלאית "אקולוגיה לקהילה מוגנת" היא מיזם של דני קוגן שבנו הינו ילד עם צרכים מיוחדים. קוגן, החליט לבנות סביבה תומכת לילדו ולילדים נוספים עם צרכים מיוחדים. במסגרת זו, יצר קוגןחיבור בין מכון עמרם, לשכת המסחר ירושלים והמרכז הישראלי לנגישות.

מטרת הקורס הייתה להנחיל ידע נרחב בתחום הסייבר לאוכלוסיות אנשים בעלי צרכים מיוחדים ברמת המקצועית והאישית ויסייע להם להשתלב בעבודות בענף.בסיום הקורס העניק שר המדע אופיר אקוניס תעודות סיום למשתתפי הקורס. בעקבות הצלחת הקורס והעניין הרב שהוא עורר צפויה לשכת המסחר הירושלמית עם שותפיה לצאת בקרוב בקורסי המשך בנושא. כמו כן יצוין כי לשכת המסחר קיימה בחודש שעבר קורס נגישות בעבודה ייעודי לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים.

דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים:" המאבק שלנו למען זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות ושילובם בעבודה הוא ערך עליון ועבורנו זאת זכות גדולה שהיא חובה. הנושא הזה מאוד קרוב לליביואנו פועלים ללא לאות גם ברמה הארצית וגם ברמה המקומית ליצור כאן חברה צודקת ושיוונית המקבלת ומחזקת את החלקים החלשים בה.שמחנו מאוד על הזכות להיות שותפים למיזם מיוחד זה . המגזר העסקי בירושלים רואה בחשיבות רבה את שילוב האנשים עם מוגבלויות בעבודה ומתוך ראייה זו, הקמנו את הענף לקידום אנשים עם מוגבלויות בעסקים שקורס זה הינו אחד מפעילותו של הענף בלשכה".

 צילום: יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה