פרסום עסקים בפייסבוק



על פי נתונים שונים חברת פייסבוק כבר חצתה את קו הרווח של 800 מיליון דולר רק מפרסומות. כל מי שמכיר כיצד המערכת של רשת חברתית זו פועלת לא יכול להיות מופתע, הרי בכל פעם שגולש נכנס לעמוד שלו, הוא יכול לראות אינספור פרסומות של עסקים שונים, וכל עסק כזה, מן הסתם, משלם לפייסבוק לא מעט.

אך זה רק חלק מהסיפור. מה שעומד מאחורי הנתונים ומאחורי מה שהגולש מקבל זה, כיצד פייסבוק יודעת מה להציע לכל גולש, כיצד היא יודעת אילו פרסומות יתאימו לו, ולמה בכלל עסקים יעדיפו לפרסם בפייסבוק? הרי הם יכולים לעבוד על פי שיטת הקידום המוכרת, קידום אורגני או קידום אתרים ממומן, ולהגיע לתוצאות איכותיות גם כן. האמת היא שיש קו מקשר בין השניים, וזו יכולת המיקוד של פייסבוק והיכולת שלה להביא לידי כך שעסקים יוכלו לפרסם בקרב גולשים שמתעניינים, מתעסקים או מחפשים עסקים בתחומם.

לפני שנתחיל בהסבר כיצד זה עובד, נציין, שכיום מערך קידום אתרים בגוגל, לא יכול לעבוד בלי עבודה בפייסבוק. מי שמסתפק בקידום אתרים אורגני ולא מקדם את עצמו ברשתות חברתיות ובפרט בפייסבוק, מפספס קהל יעד עצום וישנה סבירות שהוא מפספס את מרכז פעילות העניינים עבורו.

כיצד מתבצע הפרסום בפייסבוק וכיצד הוא מגיע לכל גולש באופן ממוקד

כשגולש נכנס לעמוד שלו, כמו שציינו קודם לכן, הוא יראה אך ורק פרסומות שקשורות לתחומים שמעניינים אותו, הוא יראה הזמנה לעמודים שמעניינים אותו, פייסבוק תציע לו להתחבר לאנשים שיש לו קשר מסוים אליהם, תחביב דומה, מקצוע, הם חברים של חברים שלו ועוד. למה זה ככה?

יש לכך מספר סיבות, וכשנבחן אותן, נבין גם מדוע משתלם לעסקים לפרסם בפייסבוק.

ראשית, מנגנון הפרסום הוא כזה, שניתן להגדיר בו בצורה מאוד ברורה מי מבין הגולשים יראה את הפרסומות. ניתן לבחור מין, גיל, מדינה, תחביבים ועוד. רמת המיקוד היא כזו, שהעסק נהנה מאפשרות להגיע ספציפית לאנשים שיכולים למצוא עניין במה שהוא מייצר או משווק.

שנית, בכל פעם שגולש בוחר לעשות לייק לעמוד מסוים, בכל פעם כשהוא נכנס לעמוד של עסק או חברה מסוימת, פייסבוק אוספים את הנתונים ומציעים לגולש הצעות דומות, למשל, גולש נכנס לעמוד של סוכנות תיירות? אז הוא יקבל יותר פרסומות של תיירות, הוא יקבל יותר הצעות לעשות לייקים לעמודים של סוכנויות תיירות. זה יוצר מצב שהגולש מקבל אופציות רחבות משלימות.

שלוש, כיום לא מעט אתרים, אפליקציות ואפילו משחקים מאפשרים הרשמה דרך פייסבוק, כך שגם דרך מנגנון זה, פייסבוק מציעה לגולש פרסומות בתחומים אלו, וזו הדרך שהעסקים יכולים להגיע אליו.

לא רק פרסומות

חשוב להבהיר, עבודה בפייסבוק איננה קשורה רק ליצירת פרסומות. עסק שרוצה לעבוד נכון, צריך להקים עמוד עסקי, ולהשתמש בפונקציות השונות שהרשת יצרה במהלך השנים, החל מפונקציות בסיסיות של מפה, שעות עבודה, טלפון, אלבומי תמונות ווידיאו, ועד פונקציות הרבה יותר מתקדמות של רכישה והזמנה ישירות מהעמוד.

ניהול נכון של העמוד יכול ליצור אפשרויות רבות עבור העסק, החל מתחרויות, מבצעים, הנחות, הצגת מוצרים ושירותים חדשים ועוד. עמוד פייסבוק פעיל הוא זה שיכול למשוך גולשים אליו וכן ליצירת קשר עם העסק, באופן עקבי.

לסיום, אם אתם רוצים ליהנות מפרסום בפייסבוק ברמה גבוהה, זה הזמן לפנות אל חברת מדיה גרופ, חברה מובילה בקידום אתרים בגוגל וכן בפרסום וקידום בפייסבוק. החברה עובדת עם לקוחות מתחומים שונים ומציעה להם אפשרויות קידום רחבות.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה