לראשונה בישראל רישום מהיר של חברה בע”מ מקוון



הליך של פתיחת חברה בע"מ לא השתנה כבר כמה עשורים, הליך מסורבל של מילוי מסמכים שבד"כ מתעכב ללא סיבה. כיום מתרחש שינוי וישנה הקלה רבה בפרוצדורה באמצעות סטארט אפ שמסייע לעסקים לבצע את פתיחת החברה במינימום זמן והוצאות. המטרה היא להעשיר את הסביבה העסקית בישראל ולשפר את הדירוג במדדים בינלאומיים שבוחנים את הקלות של ביצוע סוגי העסקים השונים וכמובן להקל על יזמים בתחילת דרכם שצריכים להתרכז בהמון דברים אחרים כגון פעולות שיווק ומימון ורוצים להוריד מעליהם את הנטל בפרוצדורת טכניות משפטיות.

 הליך רישום החברה, נקרא רישום חברה אונליין ומתבצע באמצעות פלטפורמת Ettorney בעלת ממשק נוח וקל לשימוש. לדברי עו"ד רון הדר מנכ"ל ומייסד Ettorney הפלטפורמה מסייעת לבעלי העסקים לרשום חברה במינימום זמן וכסף. בדרך זו, ניתן יהיה להעשיר את העסקים בישראל ולקדמם בדירוג מדדים בינלאומיים. החברה השיקה את הפלטפורמה האינטרנטית הראשונה בארץ לרישום מהיר של חברה בע"מ בתחילת 2016 וכבר רשמה באמצעותה מאות חברות בישראל. שלושת השלבים לרישום החברה אונליין הינם פשוטים: מייסד החברה, ממלא טופס מקוון בתהליך האורך 5 דקות. עוה"ד באתר החברה ייצור קשר עם המייסד לתיאום זמן חתימה על המסמכים. תעודת התאגדות הכוללת שם חברה ומספר ח.פ תישלח בדוא"ל למייסד תוך ימים בודדים מרגע השליחה אונליין לרשם החברות. עלות שירות זה הינו 499 ש"ח  + מע"מ.

הביקוש לרישום חברות בע"מ גובר

בשל הורדת מס החברות בתחילת שנת 2016, גבר הביקוש עבור פתיחת חברה בישראל. המס הורד מ- 26.5% ל-25% החל מ 1 לינואר והצהרת משרד האוצר מראה נכונות להורדה של המס על החברות בשיעור של 2%-3% נוספים בשנים הבאות. בעשור האחרון נרשמו מדי שנה בין 13 אלף ל-17 אלף חברות חדשות, כאשר בשנת 2015, נרשם שיא בהקמת חברות עם רישומן של 16,779,חברות בע"מ. ישנה הערכה כי גם בשנת 2016, יישבר שיא ברישום החברות.

הליך רישום החברה ע"י עורך דין טומן בחובו לפעמים הוצאות בלתי צפויות ליזמים וכן עיכובים שונים שנגרמים בגלל טעויות בהון המניות הרשום או בשם החברה שלא מאושר ע"י רשם החברות בשל הגשה של שם דומה או קיים. התהליך עשוי להתבצע במשך הרבה זמן וכולל מילוי טפסים באופן ידני ושליחתם לרשם החברות בירושלים.

"עבדתי בשני צדי המתרס" מספר עו"ד הדר "גם כעו"ד בתחום ההיי טק וגם כיזם שהקים חברות סטארט אפ, כך שחוויתי מקרוב את הבעייתיות בכל ההליך של רישום חברה. תהליך זה לא השתנה מזה עשרות שנים, אך כיום באמצעות האינטרנט ניתן לבצע פעולות משפטיות סטנדרטיות במינימום זמן והוצאות. מגמה זו, מערערת את ענף עריכת הדין העולמי וכחלק מהחזון של חברת  Ettorneyשהינו קידום דיגיטציה של שירותים משפטיים  יצרנו בישראל פלטפורמה מקוונת שמאפשרת לבצע רישום חברות בדרך המהירה, המשתלמת והידידותית ביותר."

נקודת מבט על Ettorney

Ettorney באה לפשט פרוצדורות משפטיות, החברה מציעה דרכים להזניק את עולם המשפט לאינטרנט.

החברה מציע מלבד ביצוע רישום חברה אונליין מוצרים נוספים, כגון כתיבת הסכם מייסדים לסטארט-אפ, כתיבת הסכם סודיות, פתיחת חשבון בנק ועוד המקלים על לוחות הזמנים הצפופים של היזמים ומפשטים בירוקרטיה מיותרת.

   

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה