איפור עדין לאירוע



הכנתי לכן איפור מהמם במראה עדין וטבעי, עם כל השלבים וההסברים כך תוכלי לאפר את עצמך לאירוע או ליום יום

1. לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני לו גם להיספג, הפריימר יתן לעור מראה חלק וישמור על האיפור למשך היום או הערב.

2. מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בטפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שישתלב בצורה יפה וטבעית עם גוון הצוואר והמחשוף.

3. הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים.

4. הארות – מרחי מייק אפ בהיר מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים כדי להדגיש אותה יותר.

קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

5. פודרה – תפדרי את הפנים חוץ מהעפעפיים עם פודרה שקופה כדי לא לכסות את ההצללות וההארות שעשינו.

6. סומק ברונזר – חזקי את ההצללות בכל האזורים של המייק אפ הכהה בעזרת ברונזר שיתן לך מראה זוהר יותר, עכשיו תני חיוך רחב למראה והניחי בטפיחות קטנות נגיעה של סומק בגוון ורדרד בתפוחי הלחיים כדי לתת מראה חמים יותר לפנים.

7. שימר – הניחי שימר על עצם הלחי, עצם הגבה, גשר האף, הסנטר ומעל השפה העליונה כדי לתת אשליה של שפתיים גדולות יותר.

8. צללית – הניחי צללית חומה על כל העפעף וטשטשי אותו כלפי מעלה והחוצה, בכפל העין הוסיפי צללית מעט יותר כהה וטשטשי גם אותה כלפי מעלה.

9. אייליינר – הוסיפי פס אייליינר דק וצמוד לקו הריסים. כדי להשלים את המראה, קחי ספוגית מייק אפ משולשת מרחי עלייה שימר ותני מריחה ממש צמוד לקו האיילינר על עצם הלחי כדי ליצור את המראה החתוך של הצללית.

10. מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל. מרחי שכבה נדיבה של מסקרה מאריכה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי יותר לעיניים (אפשר גם להוסיף ולהדביק ריסים)

11. גבות – סרקי את הגבות ותמלאי את אותן בעזרת צללית גבות פיגמנטית ומברשת גבות זוויתית.

12.שפתיים מרחי תוחם שפתיים בגוון ורדרד טבעי וצבעי את כל השפתיים בעיפרון, מעל מרחי אודם באותו הגוון ובמרכז השפתיים הניחי אודם בגוון אפרסקי כך האודם יישאר לך לאורך זמן. אם את אוהבת הברקות את יכולה להוסיף מעט שימר במרכז השפה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה