הכנתי לכן לוק מהמם עם אייליינר חתולי הורס, עם השלבים וההסברים תוכלי לאפר כך את עצמך.

- לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני לו גם להיספג, הפריימר יתן לעור מראה חלק וישמור על האיפור למשך כל הערב.

- מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בתפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שלא יהיה מראה מסכתי.

- הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים.

- הארות – מרחי מייק אפ בהיר מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

- פודרה – תפדרי את הפנים חוץ מהעפעפיים עם פודרה שקופה כדי לא לכסות את ההצללות וההארות שעשינו.

- סומק ברונזר – חזקי את ההצללות בכל האזורים של המייק אפ הכהה בעזרת בנונזר שיתן לך מראה זוהר יותר, עכשיו תני חיוך רחב למראה והניחי בתפיחות קטנות נגיעה של סומק בגוון ורדרד בתפוחי הלחיים כדי לתת מראה חמים יותר לפנים.

-שימר – הניחי שימר בגוון שמפניה על עצם הלחי, עצם הגבה, גשר האף, הסנטר ומעל השפה העליונה כדי לתת אשליה של שפתיים גדולות יותר.

-עיניים – על כל שטח העפעף הניחי צללית אפרסק מבריקה. בזווית החיצונית הניחי צללית חומה והיכנסי עם המברשת לכפל העין וטשטשי את הצללית כלפי מעלה. עם איליינר ג'ל מרחי קו אייליינר דק וצמוד לקו הריסים וצאי איתו מעט החוצה כדי לתת מראה של עין חתולית ומלוכסנת יותר. מתחת לגבה על העצם הניחי צללית לבנה או בגוון שמפנייה כדי לתת מעט הברקה וליצור אשליה של עין מורמת יותר.

- מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל. מרחי שכבה נדיבה של מסקרה מאריכה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי יותר לעיניים.

 - גבות – סרקי את הגבות ותמלאי את אותן בעזרת צללית גבות פיגמנטית ומברשת גבות זוויתית.

- שפתיים – בלוק הזה השתמשתי בצבע ניוד עם מעט שימר מעל השפתון, כמובן שאת יכולה לשחק עם גוון האודם ולבחור איזה גוון שתרצי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה