מסורת של הצלחה



ארגון שלוה, המציין 25 שנות פעילות ישתתף בפעם השישית ברציפות במרתון ירושלים הבינ"ל 2016

 עבור ארגון שלוה תהיה זו השנה השישית ברציפות (החל ממרתון ירושלים הראשון) שבה משתתפים ילדי שלוה ובני משפחותיהם במרתון ירושלים, מה שהופך את שלוה לארגון החברתי הוותיק ביותר המשתתף במרוץ הקהילות (800 מטר) של המרתון הירושלמי.     

ההתרגשות של ילדי שלוה לקראת ההשתתפות במרוץ הקהילות של מרתון ירושלים כבר בשיאה וההכנות הרבות עליהן עמלו בחודשים האחרונים בשלוה הולכות ונשלמות לקראת מרתון ירושלים השישי. 

בקבוצת שלוה ירוצו השנה 1,000 רצים! בנוסף לילדי שלוה ובני משפחותיהם שישתתפו במרוץ הקהילות , צפויים לרוץ בקבוצת "שלוה" מאות רצים במקצים השונים של מרתון ירושלים ואף במרתון המלא ,כאשר מתוכם 300המגיעים מחו"ל ( ארה"ב,קנדה,בריטניה ,מקסיקו ואוסטרליה ). הרצים בקבוצת שלוה ירוצו במטרה לגייס כספים לארגון לצורך קליטת ילדים נוספים בשלוה והרחבת תכניות התמיכה בבני משפחותיהם. 

גם השנה ירוצו לצד ילדי שלוה ובני משפחותיהם חיילי מג"ב, תנועות נוער ,תלמידי בתי ספר וכן מפורסמים שיגיעו להביע את תמיכתם בשלוה.בשנים האחרונות השתתפו עם שלוה במרוץ הקהילות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים המאמצת את שלוה לאורך כל השנה, כוכבי בית"ר ירושלים,גלעד שליט המתנדב באופן קבוע בשלווה, איתי תורג'מן, ג'קי אזולאי ,הספורטאית קרן ליבוביץ' ועוד. 

אבי סמואלס, משנה ליו"ר שלוה:"ילדי שלוה הפכו לחלק בלתי נפרד ממרתון ירושלים החל מיומו הראשון ואנו נרגשים בכל פעם מחדש להשתתף בו. מדובר בהצהרה חברתית חשובה מאין כמותה בדבר קבלת השונה אל חיק הקהילה. לא מדובר בריצה תחרותית , אלא עשייה משותפת של כולם למען ילדי ירושלים עם הצרכים המיוחדים. הפרויקט מחמם את הלב ומעניק לילדים, למשפחות, לצוות ולמתנדבים המון כוח ואנרגיות להמשך הדרך. אנו מברכים על הזכות שניתנה לנו להמשיך את המסורת הנפלאה הזאת ומודים על כך לעיריית ירושלים ולעומד בראשה ראש העיר מר ניר ברקת. "לא היה קל להביא רצים מחו"ל השנה עקב המצב הביטחוני ואנו גאים כי למרות כל הקשיים הצלחנו להביא 300 רצים מכל רחבי העולם לרוץ ולגייס כספים משמעותיים למען ילדי שלוה".

תמונה: באדיבות שלוה 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה