איך ליצור את מראה האיפור של ליידי גאגא בסופרבול 2016



ליידי גאגא הרשימה את כולם כשהיא שרה את ההמנון בסופרבול 2016. כל העיניים היו מופנה אליה, והיא לא אכזבה - השירה שלה והאיפור הגלאמי עצרו נשימה!
היא נשמעה מדהים והיא נראתה מדהים, התאהבתי באיפור שלה בדיוק כמו בשירה שלה! הכוכבת עלתה לבמה לבושה בחליפה אדומה נוצצת במיוחד אבל הדגש היה על הצלליות האדומות הנוצצות שלה! הכנתי לכן את כל השלבים וההסברים איך ליצור את המראה הזה, מה אתן חושבות על המראה הנוצץ הזה?

בסיס:

מייק אפ – הניחי מייק אפ בגוון עורך על כל הפנים בעזרת ספוגית או מברשת, מה שיותר נוח לך, הכל עניין של נוחות והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי לא ליצור מראה מסכתי ולהשוות את גוון המחשוף והצוואר לפנים.

קונסילר – מתחת לעיניים הניחי קונסילר שמתאים לגוון עורך לטישטוש של הכהויות בצורת משולש הפוך לפי הצורך ותשטשי אותו עם ספוגית.

פודרה – את האזורים הגבוהים של הפנים (מרכז המצח, מתחת לעיניים, גשר האף, וסנטר) תפדרי עם פודרה בהירה יותר מגוון עורך. (אני השתמשתי בפודרה בגוון בננה).

את שאר האזורים בפנים תפדרי עם פודרה שקופה או בגוון עורך.

סומק – הניחי סומק בגוון חום שייתן תחושה של צל מתחת לעצמות הלחיים, בצידי האף, קצה האף וקצת על המצח כדי "לחמם" את עור הפנים.

בתפוחי הלחיים הניחי סומק ורדרד שייתן לך תחושה חמימה וסומק טבעי לגוון עורך.

עיניים:

צללית -  הניחי צללית אדומה על כל שטח העפעף עם מברשת צללית, בשקע העין הניחי צללית בגוון חום והתחילי לטשטש אותן כלפי מעלה ולמזג את שניהן ביחד.

תיחום תחתון – עם מברשת קטנה לתיחום תחתון הניחי את הצללית האדומה שהשתמשת בה לעפעף וטשטשי אותה קצת כלפי מטה.

נצנצים – קחי דבק ריסים ומרחי אותו על מברשת צללית טבלי את המברשת בנצנצים אדומים והתחילי להניח על העפעף עד לגבול השקע, חזרי על הפעולה מספר פעמים עד שתמלאי את כל העפעף בנצנצים בצורה אחידה.

עיפרון עיניים – בקו המים התחתון הניחי עיפרון לבן למראה עין פתוחה יותר.

ריסים – אם את רוצה לתת לעיניים עוד עוצמה ומראה יותר דרמטי, הדביקי ריסים (לא גדולות מידי).

מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל. מרחי שכבה עדינה של מסקרה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי יותר לעיניים.

גבות – סרקי את הגבות עם מסרק גבות וסדרי אותן, הדגישי אותן עם צללית פיגמנט לגבות בגוון שמתאים לך. התחילי מאמצע הגבה כדי שרוב הפיגמנט יהיה שם ומשם המשיכי לסוף הגבה, עם השאריות שיש לך במברשת הדגישי את החלק הקדמי של הגבה, כדי ליצור לגבה מראה מודגש, מסודר וטבעי ולא משורטט ומצוייר מידי.

שפתיים – בכדי שהאודם ישאר למשך כל הערב מרחי קודם כל עיפרון שפתיים כדי להבטיח עמידות, בחרי בגוון ניוד / טבעי כלשהו שיתאים לך ומעל מרחי אודם באותו הגוון.

טיפ קטן ממני - אם את רוצה מראה מט לשפתיים את יכולה לפדר מעל האודם עם פודרה שקופה, מה שיבטיח לך גם מראה בגימור מט וגם עמידות לאודם!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה