הוולנטיין DAY קרב ובא, אומנם מדובר בחג נוצרי אבל זה ממש לא מונע מאיתנו לחגוג אותו, אז איך חוגגים ומה לובשים?

החג של הבנות מגיע! בואו נודה על האמת. אנחנו לא באמת נקנה מתנות לגברים ביום האהבה. בעלי לא ירצה דובי או פרח משוקולד, אבל אני דווקא כן! הקיטצ'יות שלי יוצאת החוצה כשמדובר בימים מטופשים! אז זר פרחים ביום המשפחה לא קיבלתי, למרות שציפיתי לקבל, אבל אני לא אסלח אם לא אקבל זר מוגדל ופיצוי בוולנטיין. אז מה כל כך מיוחד ביום הזה? בגדול כלום ובאמת שלא צריך יום בשביל לאהוב אבל תשומת לב תמיד נחוצה, כנראה שזה משהו שצריך מדי פעם בחיים!

תרבות הצריכה של המתנות ביום הזה, תשדירים, פרסומות, מבצעי מכירות וקמפיינים בתקשורת הם כנראה המוגזמים ביותר שיצא לי לראות. צורת הלב מככבת בכל מקום ובכל אתר. אז מה באמת עושים ביום הזה אם בכלל ומה לובשים?

הבחירה הקלאסית ביותר כנראה תהיה מסעדה בערב. אופציה טובה היא לסיים את היום בדייט נייט עם בן הזוג, דבר שבקושי מתאפשר בימים לחוצים ובשגרה עמוסה. יציאה מהסוג הזה תאפשר לנו ללבוש את שמלת הערב הכי קלאסית וכמובן שחורה, שיש לנו בארון. 

אני כמובן הייתי בוחרת בשמלה משוחררת לחלוטין, בגזרת מידי עם עקב קטנטן עם אופציה לעקב עם נגיעות צבע אדום ומתאבזרת בתכשיט אחד גדול כמו צמיד ענק/טבעת גדולה עם נוכחות.

הבחירה המתבקשת היא יציאה לפאב או בר עם מוזיקה מגניבה. במקרה הזה הייתי בוחרת בשמלה מנצנצת וקצרה ומעליה זורקת ג'קט מחוייט למראה מתוחכם וסקסי. השילוב בין פריט קצר לג'קט ארוך הוא במיוחד ליציאות מהסוג הזה שחם בפנים וקר בחוץ (בכל זאת פברואר!). 

אם שמלה זה לא הקאפ-אופ-טי שלך, גם חצאית גבוהה שמדגישה מותן עם חולצת שיפון תתאים ליציאה מהסוג הזה.

הבחירה המתחכמת היא הופעה ששוריינה מראש - כמובן שאחד מבני הזוג יצטרך ליזום את היציאה וכנראה שזאת תהיי את! הופעת סטנדאפ תמיד זורמת והלבוש בה לא מחייב במיוחד. מכנס מחוייט שיהיה לך נוח על הכסא וחולצה מחוייטת יכולים להוות פתרון מהמם לחלוטין. 

גם שמלת בוהו זרוקה וארוכה יכולה להתאים. שלבי את הלוק עם תיק קטן ושיער אסוף. נונשלנט תמיד עובד!

הבחירה של העייפים היא כנראה ערב רומנטי בבית. במקרה שלי סרט טוב, פיג'מה ונעלי בית גדולות. תנסי לשדרג לכם את הערב עם ארוחת ערב שבישלת מראש, טייקאווי ממסעדה ששניכם אוהבים או אפילו רק בקבוק יין וקינוח.

בהצלחה,

ויום אהבה שמח!

בר

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה