לוק מושלם לשנה החדשה



יום חמישי הקרוב נצא ונחגוג את השנה האזרחית החדשה, אז באיזה איפור תבחרי? הכנתי לך 2 אופציות זוהרות ונוצצות לכבוד הערב, רק תבחרי!

נתחיל עם לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני גם לו מספר דקות כדי להיספג, הפריימר ייתן לעור מראה חלק ואחיד וישמור על האיפור למשך כל הערב.

לוק 1 –מרחי מייק אפ על כל העפעף וטשטשי אותו בעזרת ספוגית, מרחי עיפרון כחול על כל שטח העפעף עד לשקע העין, קחי מברשת טשטושים והתחילי לטשטש את העיפרון כלפי מעלה כדי לתת מראה מעושן לעין ולחזק את צבע הצללית.                                

עכשיו בחרי בצללית כחולה והניחי אותה בעזרת מברשת על כל העפעף עד לשקע.                    

בשקע העין הכניסי צבע כחול כהה יותר וטשטשי כלפי מעלה בשילוב עם צללית בגוון חום. מתחת לעצם הגבה ובפינה בזווית הפנימית של העין הניחי צללית שימרית מבריקה בגוון שמנת כדי לתת מראה זוהר יותר ואשליה של גבה מורמת יותר. בקו המים מרחי עיפרון לבן שייתן לעיניים מראה פתוח וגדול. לתיחום תחתון קחי את הצללית הכחולה שהשתמשת בה על כל שטח העפעף וצרי תיחום תחתון מתחת לעין עם הצללית.

לוק 2 – מרחי מייק אפ על כל שטח העפעף וטשטשי אותו בעזרת ספוגית, בזווית הפנימית של העין הניחי בעדינות צללית זהב, במרכז העין הניחי צללית בורדו ובזווית החיצונית הניחי צללית שחורה וטשטשי אותה לתוך השקע ומעלה. על עצם הגבה מתחת לגבה הניחי צללית לבנה או שמנת מבריקה שתתן מראה מורם לגבה. בקו המים הניחי עיפרון בורדו או שחור. עכשיו ציירי איילינר ותני מריחה של מגבון מהזווית החיצונית לכיוון הגבה מתחת לפס האייליינר כדי לחדד אותו ולתת מראה חתולי יותר.

מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל, עכשיו מרחי שכבה של מסקרה מאריכה או מעבה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי יותר לעיניים.

גבות – סרקי את הגבות עם מסרק גבות וסדרי אותן, הדגישי אותן עם צללית פיגמנט לגבות בגוון שמתאים לך. התחילי מאמצע הגבה כדי שרוב הפיגמנט יהיה שם ומשם המשיכי לסוף הגבה, עם השאריות שיש לך במברשת הדגישי את החלק הקדמי של הגבה, כדי ליצור לגבה מראה מודגש, מסודר וטבעי ולא משורטט ומצויר מידי.

מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בתפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שלא יהיה מראה מסכתי.

הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים.

הארות – מרחי מייק אפ בהיר מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

פודרה – תפדרי את כל הפנים עם פודרה שקופה כדי לא לכסות את ההצללות וההארות שעשינו.

סומק – הניחי סומק בגוון חום טבעי שייתן תחושה של צל מתחת לעצמות הלחיים, בצידי האף, קצה האף וקצת על המצח כדי "לחמם" את גוון עור הפנים. בתפוחי הלחיים הניחי סומק ורדרד שייתן לך תחושה חמימה וסומק טבעי לגוון עורך.

שימר – הניחי שימר על עצם הלחי, עצם הגבה, גשר האף, הסנטר ומעל השפה העליונה כדי לתת אשליה של שפתיים גדולות יותר.

איך להגדיל את השפתיים בעזרת משחקי צבע? תחמי את שפתייך בגוון טבעי נוטה לחום אך כהה טיפה וצבעי את צידי השפתיים (לא למלא את כל השפתיים) את כל השפתיים מלאי בגוון ניוד טבעי ובהיר וטשטשי את שני הגוונים עכשיו ממש רק במרכז צבעי עם עיפרון לבן ושוב טשטשי את הצבעים, קיבלת אומברה שפתיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה