החודש הכי לא ברור מבחינת מזג האוויר בשילוב עם הפריטים שהכי ברור שאנחנו חייבים לאמץ לארון הבגדים שלנו. המספר 501 מוכר לכם?

חנוכה הגיע? לא. כי הריח של הסופגניות קורץ לי מהרחוב ממול. זאת לא הפעם הראשונה שעושים לי את זה דווקא כשאני חוזרת מאימון. עם בגדי ספורט צמודים ונעלי ספורט צבעוניות שוב חוצה את הכביש, שוב מקללת את המאפייה ממול, שוב מחליטה שזאת הסופגנייה האחרונה שאוכל בחג הזה לפני שהחג בכלל התחיל. ואז אוכלת אחת נוספת ומקנחת בעוד אחת.. ומה נראה לכם קרה בשנה שעברה? אכלתי גם לפני וגם אחרי וגם תוך כדי כי זה היה פשוט שווה את זה (באותו רגע בלבד).

ומלבד חג הסופגניות והשומנים הלא רצויים המתלווים אליו והלא אהוב עלי בעליל (אבל אין לי ברירה אלא לאכול) אפשר גם לדבר על התקופה הכי פחות חביבה על ארון הבגדים שלי שנראה כמו שדה קרה ללא שבויים מזוהים! והסיבה העיקרית היא לא הסופגניות (עדיין) אלא שלא באמת הצלחתי להבין האם כשהחזאים אומרים שיהיה גשם הוא באמת יגיע? כי עד עכשיו הם קצת עבדו עלי וסחבתי עלי מעילים וגרביונים ועשרים שכבות של בגדי חורף במקום ללבוש טי שרט לכבוד השמש שזורחת לה בחוץ.

אז דצמבר היקר, גם סופגניות וגם שמש בוא נגיד שאתה לא הקאפ-אופ-טי שלי וכדאי שתחליט מי אתה ומה אתה!

תשכחו מכל הטרנדיים הזמניים שסיפרו לכם לאחרונה - יש פריטים שלא משנה מה מזג האוויר בחוץ- אתן פשוט צריכות אותם בארון הבגדים שלכן. עם סקס אפיל נוסטלגי נעלי "פופסטאר" של אדידס, נעלי אולסטאר, מכנסי ג'ינס של ליוויס, מעיל עור (או דמוי עור) ופריטי מפתח נוספים הם רב שנתיים וחרושיים בהחלט והרבה מאיתנו היו מוציאות עליהם הרבה בכל שנה כי גם בשנה הבאה הם ישמשו אותנו בסטייל.

מלבד פרץ הנוסטלגיה המתפרץ, הבלאק פריידי והסייבר מנדי פלוס עונת החגים הידועה והמתקרבת יש פריטים אופנתיים שאנשים חושקים בהם תמיד! ובתקופה הזו בפרט. הג'ינס הגבוה של חברת ליוויס למשל כיכב בעיקר בשנות התשעים ואלה מאיתנו שהספיקו להתלבט אם לקנות אחד נוסף לארון שלהם צריכות להיענות בחיוב ולרכוש אחד חדש או יד שנייה משופשף. כמובן שג'ינס הדגל הלא הוא מספר 501, קיבל חידוש בהתאמה אישית ובהצרה ומגיע כעת בשלושה גוונים של כחול. מדובר בעיצוב פשוט וטיים-לס שאנחנו בקלילות בכל שנה מחדש מצליחות להתמסר לגזרה המושלמת שלו. הרבה רשתות הוציאו את הגרסה שלהם לגזרה הרפוייה אך של ליוויס נראה מושלם - לאמץ!

פריטים נוספים שלעולם ישארו ויתקאמבקו כל שנה מחדש הם מעילי העור הפשוטים עם הרוכסנים, נעלי ה"פופסטאר" של אדידס: הלבנות עם הפסים השחורים שכל שנה מקבלים עשרות שידרוגים, עם צבעים, כנפיים ושלל גוונים כיאה לעונה ולצבעים הנבחרים שלה. גם נעלי האולסטאר הן נעליים על-זמניות שניתן לנעול עם כל אאוטפיט - שמלת ג'ינס, טישרט ומכנס מחוייט ואפילו עם שמלת ערב ולהיראות בסטייל.

יש פריטים שתמיד יהיו שם בשבילנו וההשקעה בהם משתלמת.

שבוע מקסים עם מלא אהבה ואופנה.

ברנדה.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה