דמייני את הסיטואציה הכי פרועה שהראש החולה שלך יכול להמציא, בו את פוגשת באקס שלך במקום בילוי הכי לא אופייני לו ואת זוכה להתנקם על פרידה מכוערת מהגיהינום. אם זה לא מספיק, את יכולה להפוך את החלום למציאות ולנצל את פלטפורמת חיי הלילה למטרות מדויקות ואם תהיי ממש טובה, למוצלחות!

ברור לכולנו שפרידה היא לא דבר קל עבור אף אחד מהצדדים, אלא אם כן יצאת עם סטוקר מושבע שלא נתן לך מנוח. אחרי הפרידה אנחנו חוזרות להתחנף לחברות שזנחנו באמצע הדרך, מדרבנות את הרווקות מבניהן לצאת לבלות במקום הכי פרוע בעיר ושותות למוות. אם נודה בזה או לא, זו האמת- אנחנו נוטות לקחת פרידות הרבה יותר קשה ומוסיפות להן תמיד דרמה. הפסיכולוגים הכי טובים בשוק, יציעו לכן לשחרר ולהמשיך הלאה, אך מה לעשות שיצר הנקמה מבעבע בנו ולא נרפה עד שלא נצליח?! אם כבר אתן בקטע של "להוציא עיניים", אתן לכן את הרעיון הכי טוב והבמה הכי טובה לגרום לו לסבול. בהנחה שהפרידה כללה בתוכה ניצוץ של אהבה זה יעבוד- צאי לבלות במקום הכי לא אופייני לו ותגרמי לחברים שלו להגיע איתו לשם. איך עושים זאת? פייסבוק יעשה את העבודה, או במקרה גרוע יותר קשר שאת מתחזקת טוב עם החבר הטוב שלו יעבוד גם כן.

יצאת לבלות והתוכנית עבדה לך טוב, הוא שם עם החברים הכי טובים שלו שאוהבים אותך מאוד. גשי לומר שלום ותראי בשיא שלך גם אם בפנים את נשרפת. אל תדאגי, אם הפרידה טרייה הוא לא יספיק להמציא אהבה חדשה ( גברים אוהבים את השקט שלהם אחרי קשר ארוך). אני הייתי מציעה לא להתחיל להזמין אלכוהול יתר על המידה ולהתפרע, זה יוריד לו ממך והרבה. את במועדון/ בר, נצלי את הרגע ליהנות מהחברות ומהאנשים סביבך ואם תראי ממש טוב.. תזכי לכמה משפטי מחץ ויחס מהמין השני. תרקדי ותתחברי לכמה שיותר אנשים, פה את מתחילה לעבוד קשה ולגרום לו לא להוריד את העיניים ממך. למועדוני לילה יש יתרון עצום על שא מקומות הבילוי, משום שהם נוטפי סקסאפיל (במידה ולמארחת יש טעם טוב) ומכילים בתוכם לא מעט אופציות להיכרות כזו או אחרת, הרי זה לא באמת משנה לך נקודתית לאותו ערב.  

אחרי שמשכת את תשומת ליבו כמו באותו הערב בו הכרתם, אל תנוחי ותאפשרי לו לגשת לאזור שלך בו את מרגישה מלכה. ברגע שינסה את דרכו אלייך אם מדובר במבט לאישור, או שהוא פשוט יבוא לקראתך, תפסי ידיד לא מוכר לו או בחור פוטנציאלי ותשחקי את משחק ההתעלמות. חשוב לציין כי בכל גיל המשחק עובד ומעיד על כך שגם לנו לוקח זמן להתפתח רגשית. תמשכי את כוחותייך כמה שתוכלי במהלך הערב, גם אם הוא ינסה לא להתעניין או לא יתאמץ יותר מידי כי בסופו של יום הם תמיד נשברים יותר מהר מאתנו. המשחק הזה נועד למשוך את הטרף אלייך לא למטרות חזרה, אלא לסיפוק שיגרום לך לשחרר (כמובן שבגילאים צעירים יותר זה עובד חלק כי עדיין יש את הריגוש הילדותי שביצר הרע).

בהנחה שלא יצאת עם דביל שמסתכל רק על עצמו במראה ומעריץ את עצם קיומו, הצלחת! הוא ניגש לדבר, להתעניין ואפילו קצת התגעגע. זה הזמן שלך לשחרר ולהבין שאפס תמיד נשאר אפס, את הרווחת מכל כיוון גם אם כל העולם יאמר לך שהדבר היה מיותר ואת ילדותית... מותר לפעמים אם כאב לך ממש. במקרה שהוא כבר ניגש, הוא ירצה להיפגש לדבר, או לנסות שוב או אפילו סתם ליהנות מקרבתך ואת נהנית מ"ברקס לאקס" שייחלת לו כל כך. תצדיקי את עצמך בכל משפט שיעלה על רוחך, ותצאי לדרך חדשה ונקייה אחרי שהורדת עול מגבך. הוא כבר לא מעניין אותך והברקס שהמצאת לו הוציא את ידך על העליונה.

המשיכי לרקוד וליהנות מהערב מיוחד ומלא רגשות, כי מחר בבוקר סביר להניח שעוד תקומי ליום נטול מצב רוח וחשבון נפש- אל תדאגי זה יעבור לך בעוד כמה רגעים שתכירי בחור חדש שיכול להיות גם אהבת חייך. עד אז, תנסי לבלות כמה שיותר עם חברותייך שללא ספק היו שם בשבילך ברגעים הפחות טובים ואפילו תנסי לפצות על זמן שעבר.

נשים הן עם חזק שמשיגות את מטרותיהן, בין אם הבחור שהן חושקות בו ובין אם ברקס לאקס הכי אידיוט שהעולם יכול היה להמציא עבורך.

שלכן, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה