קריר לכם? יש למה לצפות



גלי הקור הקטנים שפקדנו אותנו לאחרונה, נחשבים למשחק ילדים לעומת החורף הקרב אלינו ממש עוד קצת. ואם כבר מדברים על חורף, הדבר שהירושלמים הכי פחות אוהבים הוא זמן ההמתנה בכניסה למועדון והגיע הזמן שמישהו יעלה את הנושא. מהי דעת הרוב של הקהל הירושלמי על מארחות המועדונים/ ברים? האם מארחת הכרחית לקבלת הקהל בפתח המקום? ולמה בחורף אנחנו צריכים לסבול את קור הכלבים שבחוץ כדי להיכנס למסיבה?

לכל מי שלא הספיק להכיר אותנו בשש השנים האחרונות בהם אני פועלת בעשייה בתרבות הלילה בעיר, ברשותכם אציג את עצמי בין היתר ברזומה כמארחת מועדונים במשך שלוש שנים מחיי ואם לומר את האמת? היה לא רע ואפילו כייף לעיתים קרובות. בקיץ לא סבלתי מחום כי בכל זאת מדובר בעיר ירושלים, והאוויר פה הוא צלול כיין וגם תמיד בכל עונה חודר איכשהו לעצמות. כשהיינו מריחים את החורף בגשמים הראשונים, היה מתחיל החשש מכמות הבליינים שיגיעו לבלות ואם בכלל יהיה אפשר לקיים הפקות בחורף. תתפלאו לגלות שגם בחורף הכי קשה של ירושלים, שבו השלג הכה בנו כהוגן ירושלמים יצאו לבלות ואפילו יותר במספר כמותי. מפה אני רוצה להתחיל את טענותיי...

דעת הרוב של הקהל הירושלמי יסכים פה אחד, כי לא אוהבים מארחות בכניסה למועדונים או ברים בעיר וגם לא בכלל הארץ לדעתי האישית. מדוע? כי תופסים אותן כרעות, מכשפות וככאלה שאין להן לב ונהנות מההמתנה המייגעת של קהל הבליינים מחוץ לשערי המקום. אין בליין שלא מחזיק בשרוול סיפור כעס וזעם, על איזו מארחת רעה שלא הכניסה אותו למסיבה מטעמים כאלה ואחרים וגם לכן בנות יקרות, לא חסרים משפטי אהבה כלפי המארחות. במיוחד שמגיעה עונת החורף הקרה והקהל הירושלמי פשוט לא יודע להתלבש בהתאם. למה נראה לכם הגיוני להגיע עם סוודר דקיק בלי מעיל לכניסה למועדון, בשעה הכי לחוצה של הערב ולצפות שלא תסבלו מקור בחוץ? כן אני פונה גם אליכן קהל השמלות הקצרצרות שלא מלוות במעיל חם.

אני רוצה לעשות סדר בדברים ולהסביר פעם אחת ולתמיד, מדוע מארחת היא הכרחית בכניסה למקום בילוי. המארחות אחראיות על הסדר בכניסה, בסמכותה להחליט אם אתם שתויים מידי כדי להיכנס מחשש לאלימות ואפילו למנוע תופעות שכאלה ובעיקר להראות יפה בעיניי כל העוברים ושבים. זו לא בושה לומר כי על המארחות להראות בהתאם וכיאה למקום בילוי המכבד את עצמו. אז כן, מארחת היא הכרחית בכניסה למועדון, בר או כל מקום בילוי אחר שאליו מגיע קהל יפה. אם נחזור לנושא העיקרי- הקור! אבשר לכם שגם השנה יש למה לצפות, והשמועות מספרות כי הקור האמיתי עוד בדרך אלינו. לכן, אמליץ לכם כמידי חורף (רק שהפעם אני מקווה שתשמעו לעצותיי) להתלבש חם, ולהצטייד בכל האקססורייז הדרושים לחימום בקור של ירושלים. לדוגמה: מעילים, כובעים, צעיפים, כפפות וגרביונים לכן הבנות (אפשר להיות יפים גם בתוך שכבות של בדים..).

אחרי שהבהרנו את הנקודה שקר בחוץ בעיר ירושלים בתקופה של עונת החורף, אחזור ואדגיש כי בכניסה למקומות בילוי מלאים בבליינים יש להמתין בכניסה כמה דק ולפעמים אף ארוכות, על מנת להיכנס וליהנות מבילוי איכותי- בו משלמים כרטיס כניסה במחיר הוגן- מניחים את כל שכבות הביגוד במקום לשמירת חפצים ונכנסים לרחבה לוהטת לריקודים שיחממו אתכם עד הבוקר. אז נסבול קצת את קור הכלבים הירושלמי, נצחק על זה בפעם אחרת...

עד לסוף שבוע הבא, תתלבשו חם וצאו לבלות

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה