החורף הגיע רשמית והוא כאן! ויחד איתו הוא מביא לנו טרנדים חדשים בעולם האיפור. הגיע הזמן לנסות מראות איפור חדשים ושונים ולחדש את תיק האיפור לקראת החורף. אני אישית מאוד אוהבת בחורף את האיפור שלי עם צבעים חמים וכהים שנותנים לי מראה חמים לפנים

נתחיל בלחות, בחורף העור שלנו נוטה להתייבש והוא צריך הרבה לחות, אז רגע לפני שאת מתחילה במלאכת האיפור מרחי קרם לחות וחכי מספר דקות שהלחות תיספג בעור. הלחות מגנה על העור ומונעת התייבשות של העור, נותנת לו גמישות ולחות כך המייק אפ נמרח בצורה קלילה יותר.

מכאן אפשר לעבור לבסיס, הניחי שכבה קלילה של מייק אפ עם מברשת מייק אפ או ספוגית בטפיחות.

בתפוחי הלחיים תני נגיעה של אודם בגוון ורדרד ותטשטשי אותו עד לקבלת מראה סמוק וטבעי, הצבע נראה שהוא בוקע מהעור שלך ולא נראה כמו איפור.

קבעי את המייק אפ והסומק עם פודרה בעזרת פאף או מברשת גדולה ורחבה.

איפור עיניים – אני מאוד אוהבת בחורף להשתמש בצלליות, בדרך כלל אני הולכת על הרבה גוונים טבעיים וחומים ליום ולערב מעושנים כחולים, סגולים, שחור וקצת בורדו, אלה הצבעים שלי לחורף.

אם בחרת ללכת על המראה המעושן ולתת דגש על העיניים – הניחי צללית בהירה בזווית הפנימית של העין ועל עצם הגבה בעזרת מברשת צלליות קטנה כדי לתת נקודות אור, בחרי בגוון צללית כהה יותר והניחי במרכז העין, בזווית החיצונית הניחי צללית יותר כהה ותיכנסי איתה לכפל של העין וטשטשי בעזרת מברשת טישטושים כלפי מעלה, כדי לתת לעין מראה מעושן וחורפי.

הניחי מסקרה עמידה במים שתתן לך נפח לריסים ותדגיש עוד יותר את העיניים.

אודם – בשביל העמידות של האודם, צבעי את שפתייך עם עפרון שפתיים בגוון ניוד או כל גוון טבעי אחר ומעל הניחי אודם באותו הגוון.

טיפ קטן ממני – גווני ניוד הם מושלמים עבור כל עונה אבל בחורף תשימי לב להבדל בין גוון ניודלקפוא, את לא רוצה להראות עוד יותר קפואה כשקר לך. השתמשי בגווני ניוד עם נגיעה של חום וורוד שיתנו לשפתיים מראה חמים יותר.

אם בחרת ללכת על המראה הטבעי ולתת דגש בשפתיים – בעזרת מברשת צלליות, הניחי צללית בסיס טבעית ונקייה על כל גלגל העין, את יכולה לתת גם נגיעה קטנה מהסומק בכפל העין כדי "לחמם" את האזור.

הניחי מסקרת נפח על הריסים כדי לתת לעין מראה פתוח יותר ועוצמתי.

אודם – צבעי את שפתייך עם עפרון שפתיים בכל גוון כהה: בורדו, אדום, סגול.. ומעל הניחי אודם באותו הגוון.

טיפ קטן ממני – החורף הוא הזמן המושלם ללכת עם גוונים נועזים וכהים בשפתיים רק תוודעי שאיפור העיניים נקי וטבעי.

בחרי שפתונים בגימור מט ולא גימור מבריק. ליפגלוס לא עובד טוב עם מזג אוויר קר וגם נותן מראה יותר קייצי.

גבות – השתמשי בצללית גבות / עיפרון / ג'ל גבות להדגשה ומילוי של הגבה, השתמשי בגוון שיתאים לגבה הטבעית שלך.

שימר –  בעזרת מברשת מניפה הניחי שימר בגוון זהבהב על עצם הלחי וגשר האף, הגוון הזהבהב יחמם את כל המראה שלך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה