שני בתי המלון שנמצאים בירושלים: וולדורף אסטוריה ואמריקן קולוני נבחרו לבתי המלון הטובים ביותר במגזינים יוקרתיים בחו"ל

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים דורג במקום השביעי בין מאה בתי המלון הטובים בעולם לשנת 2015 ונבחר כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי מגזין התיירות היוקרתי 'Condé Nast Traveller'. וולדורף אסטוריה ירושלים אף זכה השבוע במקום הראשון בפרס המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2015 בישראל.

בכל שנה עורך מגזין התיירות היוקרתי בעולם 'Condé Nast Traveller' תחרות לבחירת מאה בתי המלון הטובים בעולם. השנה השתתפו בדירוג 128 אלף מטיילים שהעניקו למלון 'וולדורף אסטוריה' הירושלמי את הציון הכמעט מושלם- 97.500 מתוך 100, אשר הציב אותו במקום השביעי והמכובד בעולם. בקטגוריית המזרח התיכון ואפריקה נבחר מלון וולדורף אסטוריה בירושלים כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון.

מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler נוסד בשנת 1987  ומתמחה בתיירות יוקרה וסיקור של בתי המלון, המסעדות ואתרי התיירות היוקרתיים בעולם. כבר 28 שנים משתתפים קוראי המגזין בתחרות ומדרגים  את אתרי התיירות הטובים בעולם לפי חלוקה לאזורים על פני הגלובוס וקטגוריות שונות. השנה, כ-128 אלף קוראים השתתפו בתחרות השנתית בעזרת מיליוני דירוגים שונים ועשרות אלפי ביקורות שעזרו ליצור את  רשימת המומלצים ביותר ובראשם רשימת 100 בתי המלון הטובים בעולם. 

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון הפאלאס  שבעיר, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.  במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ואזורי ישיבה מעוצבים.  


מלון 'אמריקן קולוני' הירושלמי נבחר למלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2015 על ידי המגזין היוקרתי – 'World Travel Awards'. זו הפעם השנייה בה זוכה מלון 'אמריקן קולוני' בתואר היוקרתי. 

World Travel Awards הינו מותג עולמי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המגזין חוגג 22 שנות פעילות. בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות. למלון 'אמריקן קולוני' זוהי הפעם השנייה בה זוכה בתואר היוקרתי  'מלון הבוטיק המוביל בישראל' לאחר שהוענק לו התואר בפעם הראשונה  לפני כשנתיים, בשנת 2013.

מנכ”ל המלון, תומאס ברונטאלי, ציין הבוקר בעקבות הזכייה בפרס היוקרתי “אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2015 בישראל ועל הבעת האמון וההערכה מצד הארגון World Travel Awards. נציין כי זוהי זכייתינו השניה בתואר שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם. בשנים האחרונות ביצע המלון שורה של שינויים, שיפוצים ושדרוגים במטרה לתת חוויה מיוחדת וטובה לאורחינו. התוצאות בהחלט ניכרות בשטח. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה ועל האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו גם בימים אלה ולהתרשם מרמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון”.

בזכות קסמו הרב וההיסטוריה העשירה שלו הפך אמריקן קולוני ברבות השנים למקום המועדף על ידוענים הנמנים על שמנה וסלתה של החברה העולמית, ביניהם פוליטיקאים בעלי שם, שגרירי מדינות זרות, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד. אמריקן קולוני משתייך לארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World, המחייב את חבריו הנבחרים בקפידה בשמירה על רמת שירות ואירוח של למעלה מחמישה כוכבים..

המלון מתייחד בקשתות ערביות מרהיבות-עין, ריהוט עשיר וסוויטות מרווחות ומעוררות השראה. מבניו רבי היופי של המלון, גני הירק השופעים, הבריכה השלווה, המסעדות המשובחות והברים השוקקים הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים כנווה מדבר אליו כולם חפצים לשוב פעם אחר פעם.

תמונות: באדיבות יח"צ  

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה