מיהו יחצן הסוכות הטוב ביותר?



כמו בכל שנה ניתן יהיה להבחין בעבודת היחצנות המושקעת ביותר של תושבי העיר, למי יש סוכה גדולה יותר. ואם זה לא מספיק, תמונות הפייסבוק יהפכו לנושא השיחה הכי מדובר בעיר וכולם ירצו לארח בסוכה שעליה עמלו יחד עם שלומית כל הלילה. הגברות מיוחדות, סוגי אלכוהול מובחרים ולא מעט סוגי פיצוחים ומתוקים מחכים לכם בליינים יקרים בחג הסוכות הקרב. אז למי יש את הסוכה המושקעת ביותר אליה ירוצו כולם לבלות?

יום הכיפורים מאחורינו, הצלחנו להוריד קילו וקצת בלחץ ואולי לפתוח את השנה במלוא המרץ לעשייה. שלומית כבר החלה בעבודות הקבלנות בכל חלקי הארץ, וניתן לראות ברוב הבתים את הסוכות היפיפיות שהולכות להיות למקום בילוי משמעותי בחג הקרוב. סוכה יפה מזמינה להיכנס לתוכה ולחגוג בשמחה ובששון עד אור הבוקר, עם אלכוהול וים של פיצוחים וכמובן האופנה הבלתי מעורערת בשנים האחרונות- קריוקי. תנו לי לומר מילה או שתיים על התופעה המעצבנת הזו, היא חופרת ומעידה על חוסר כישרון מוסיקלי של יותר ממחצית הזמרים המהוללים. דווקא אתם עם קול העורב הצורם בוחרים לשיר שירי אהבה? עצה קטנה ממני...אל!  אפשר ליהנות עם החברים בסוכה גם ללא מוסיקה אחרי 23:00 בלילה (כן הזדקנתי).

אז אחרי שאשפזנו את כולם בסוכתנו היפה, חגגנו את מצוות החג והמבוגרים הלכו לישון, צצות להן מחשבות ילדותיות לא חשוב בני כמה אנחנו. משחקים ללא תכלית שאלכוהול מעורב בהם, רק עולים שלב ויורדים ברמה, ולנו? ממש לא אכפת זה מצחיק עד כאב. האירוח הממלא אור ברחבת הבית, מעלה את הפופולאריות של בעל הסוכה ואת קרבתו להיות יחצן השנה, משום שהצליח להכניס את כולנו תחת סוכתו ולהרוס אותה כליל עד לחג הבא. אם נחשוב על זה לשנייה, נראה כי חג הסוכות ומנהג האושפזין הוא דווקא בילוי לכל דבר, מתוקשר ביותר ומכיל בתוכו כל מה שבליין מחפש בערב החג. מקום טוב מלא באור ותפאורה- יש! אלכוהול משובח או לא משובח- יש! פיצוחים ומתוקים ללא עלות- יש! אנשים יפים ולבושים בהגזמה- יש! אחלה מסיבה הרמתם לנו פה ללא עלויות. נהנה ונצחק עד השעה שנצטרך ללכת כי המבוגרים רוצים לישון.

אחרי שסיימנו עם השטויות אציע לנו לצאת לבלות בעיר, כי בכל מקום בילוי אפשרי תבנה לה סוכה צנועה לתמונות בדף הפייסבוק של הבליינים מאושרים עד השמיים. עם  עוד קצת שמח, הסוכה תהפוך לבר נייד והקישוטים לכל מיני אביזרים נלווים לתלבושות שלכם, אבל לאיש לא אכפת- החגים מעלים בנו רוח שטות ואווירה של חופש. כבר בילינו כהוגן בסוכה הנחשקת ביותר, העלנו תמונות לאינסטוש ולדף הפייסבוק ועשינו את שלנו כבר בערב חג הראשון, אז למה שלא נבלה עוד קצת במועדון טוב בעיר? כל רחבת הברים בלב העיר מחכה לכם בערב החג, כמו כן מתחם השוק מצפה לראותכם וכמובן שלא מעט מסיבות טובות שמפיקים עבורכם במהלך חול המועד שרובינו בחופש, רק רובינו לא כולנו (תחושת מירמור קלה).

למה אתם מחכים? למי שעוד לא התקשר לשלומית בונה סוכות בע"מ יש לעשות זאת לפני מועד החג. אנחנו רוצים לבוא ולהיות הראשונים שיקבעו מי הוא יחצן השנה של חג הסוכות, שעשה את עבודת היחצנות הטובה ביותר. אולי...תזכו להצטרף למשפחת היחצנים של ירושלים.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו המלא סוכות מקושטות ותיהנו מאווירת החגים.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה