מתחם היופי היוקרתי בישראל יפתח בקרוב בירושלים



בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער מבוורלי הילס ומשפחת טסלר - גרינברג, ייפתח בתחילת ספטמבר במלון וולדורף אסטוריה בירושלים

המתחם מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P . בוטיק SAPHIRA הינה חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום היחיד בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA  שרבבות אנשים ברחבי העולם כבר צורכים.

עלות ההשקעה מוערכת בכ-2 מיליון ₪, וכוללת עיצוב ובניית המתחם חדש, רכישת ריהוט יוקרתי בעיצוב מיוחד (custom made), ציוד מיוחד שהובא מחו"ל ועוד.

SAPHIRA מעוצב בקו מעוגל וייחודי המשלב סגנון  קלאסי-אלגנטי ואופנתי, בגוונים של לבן, חום בהיר, נירוסטה וכחול. מי שהופקדה על עיצוב המתחם היא דבי ברוקס מעצבת פנים שעובדת בישראל למעלה מעשור:  "היה חשוב לי מאד לעצב את המקום ברוח הבעלים - מקום אסתטי, חדשני, צעיר, ומפנק. סלון עם רמת השירות הטובה בעולם והקלאסה והיוקרה של וולדורף אסטוריה. השילוב בין עיצוב מודרני, מתוחכם, אופנתי, עכשווי ו"שיקי" יחד עם היוקרה הוא זה שיצר את החלל המרהיב שהצלחנו לייצר פה" אומרת ברוקס.

הצוות, המונה אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, יעניקו לכלות ולבאי הבוטיק סלון קשת רחבה של טיפולים וחוויה מושלמת. הכלות הירושלמיות יוכלו לקבל את חוויית יום הכלולות המושלם הכולל תסרוקת, מניקור, פדיקור, איפור מקצועי, הלבשה ושהייה במלון וולדורף אסטוריה היוקרתי.

מעצב השיער מוריס דדון, השותף במקום: "מרגש  אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל  את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

"חשוב לי מאד שכל מטופל ומטופלת אצלינו יבינו שעליו לשמור על האנרגיה והמינרלים שבתוכו וההרגשה הטובה וההבנה כמה הוא שווה" אומרת ספירה טסלר- גרינברג.

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ציין כי " מוצרי SAPHIRA הם האיכות שוולדורף אסטוריה דוגל בו. חיפשנו זמן רב את המוצרים והאנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שיפתח בספטמבר במלון יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולמשפחת טסלר- גרינברג הצלחה רבה גם עם הסלון וגם עם המוצרים שעשו גם הם עליה לארץ".

מוריס דדון, בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף,

איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון ורבים אחרים, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז.

בפריז למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, והיה למנהל האמנותי של סלון דה סנז'ה ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת.

בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של סלון פקאי בבוורלי הילס שם עבד עם כל המי ומי.

עבודותיו של דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גיא לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה.

בתחילת 2014, מונע ממניעים ציוניים החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

ספירה טסלר-גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער. המוצרים שלהם נמכרים היום בלמעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם. ספירה עלתה לארץ לפני כשנתיים והחליטה להקים בארץ את החנות הראשונה של הסלון ולהתחיל לשווק המוצרים גם בישראל.

Saphira  הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים - צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד.  

ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה צריכה (עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, סיוע בהלבשה והכל כל סוגי התספורות, פן, תסרוקות, צביעת שיער, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח - פדיקור, מניקור, איפור ערב ולאירועים.

 

הדמיות: באדיבות יח"צ 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה