השבוע מנגן בירושלים אגדה עולמית שכולנו מכירים ולא רק גאים בו, אלא גם מעריצים את המוסיקה שלו והדרך אותה ניגן לאורך השנים. כן, הוא ירושלמי ואחד משלנו שמאוד אוהב את העיר ותמיד חוזר אל חומותיה ולא רק בגלל שמשפחתו מתגוררת פה. מעבר להיותו אדם עם לב טוב הוא גם יוצר ענק שלעולם זוכר איפה הוא התחיל ומי הוא היום. אתם משתוקקים לדעת באיזו דמות מוסיקלית, פסיכדלית לגמרי ומטורפת מדובר?

גבירותיי ורבותיי על העמדה- דיג'יי  SKAZI!!!

קצת רקע:

"סקאזי" הוא הרכב טראנס פסיכדלי ישראלי ובו שני חברים: אשר סוויסה (סקאזי עצמו) ואסף "בי-באס". סקאזי, או שפשוט אקרא לו בשמו הפרטי "אשר", התחיל את דרכו בסגנון הפאנק ואף היה חבר בלהקת פאנק ירושלמית "סרטן השד" למי שזוכר. לאחר מכן החל ליצור טראנס בשילוב רוק כבד. בי- באס הצטרף להרכב באלבום הראשון ומאז השניים עובדים יחד, משנת 1988 (סחטיין!). עם השנים ההרכב עבר שינוי מוסיקלי אך נשאר על אותו הקו הכללי "מוסיקת הטראנס". יש לציין כי ההרכב מצליח מאוד בארץ ובעולם ולהם מעריצים רבים ואף מדורג ברשימת הדיג'יי העולמית על פי מגזין Dj Magazine.

אחרי שהתרשמנו מהאחד והיחיד מבחינתי בטראנס מתוצרת הארץ, כחול לבן שלנו, אפשר להמשיך ולהתגאות בכך שביום שישי הקרוב הוא ינגן על בימת ה- summer city במתחם הסינמה סיטי בירושלים. סקאזי מגיע לנגן לנו סטים מהטובים ביותר ובעיקר לעשות רעש כמו שהוא יודע. כמות האנשים אשר צפויה לדהור לכיוון ירושלים היא עצומה ודעתי כדאי להגיע מוקדם ולתפוס מקום טוב (לכל מי שמעוניין: פרט קטן וחשוב, סקאזי מת על חומוס!!!). יש לציין כי ההרכב עמוס ביותר בימים אלו ובמיוחד בחודשי הקיץ מלאי הפסטיבלים בעולם, ומטיילים לא מעט בין היבשות ודואגים לקהל שלהם כל פעם מחדש להתרגש.

אני באופן אישי מאוד מתרגשת מהגעתו של הדי'גיי המפורסם לחומות העיר ומאחלת לעיר לארח יוצרים ירושלמית על בסיס קבוע. ההצלחה בהבאתו של סקאזי לנגן בעיר מעידה על הרצון לשפר את עולם התרבות בירושלים ועל כך שאפו גדול! לא מעט יוצרים מעולים יצאו מהעיר אל העולם כמו למשל אסף אבידן ויש לראות בהם גאווה ירושלמית מקומית, ארצית כחול לבן והשתדל במאמצים רבים להחזיר אותם לביקור בית קטן. הדבר יכניס לא מעט כסף לקופות ובעיקר יביא לעיר מעריצים מכל קצה בארץ (טוב לתיירות שלנו) שגם יעברו להניח איזה פתק בכותל.

ביום שישי הקרוב ירושלים בוערת מחום ולחות תרתי משמע- גם מוסיקה מטורפת על גג העיר וגם שמש, רוח ובירה טובה. אין דרך יותר טובה מזו לקבל את השבת. אני ללא ספק לא אפסיד את האירוע המדובר והמתוקשר ובטח שלא אפספס את סקאזי החתיך...

מחכה לראות את כולכם על הרחבה, מתקרחנים ומבלים כמו שאני מציירת לעצמי בראש!

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו בעיר היפה שלנו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה