מקום חדש לבייבי שלי, תצוגת גמר של שנקר, מעצבי על נגד שדולת בעלי החיים ואישה אחת שעושה לכולנו בית ספר. חדשות אופנתיות בהחלט

קמתי לי הבוקר בשעה שבע בדיוק. חשבתי לעצמי שאם הייתי קמה בשעה חמש הייתי מספיקה קצת יותר. אבל זאת תמיד אותה התחושה ועדיין מתקשה לקום בשעות שהשמש עוד לא מתעוררת. "יש כל כך הרבה מה לעשות היום וחסרות לי עוד כמה שעות ביממה הקרובה" חשבתי לעצמי. היום מגיע הרגע שלו חיכיתי וחלמתי עליו. הבייבי שלי - ברנדה עוברת מקום לכיכר דיזינגוף, תל אביב. 80 מטר של אופנה, טרנדים מתחדשים, והשראה בלתי פוסקת. היום אני סופסוף מגשימה את החלום שלי. וזה לא משהו שקורה לי כל יום. בעצם הוא קורה פעם עד פעמיים בחיים וגם זה תלוי בהרבה פרמטרים שקורים לך בדרך. אני חושבת על זה וככל שאני מפנימה את זה, הולך ונהיה לי מרגש יותר, שמח יותר ועם מליון פרפרים בבטן שעושים לי בלגן.

הלילה הולך להיות לבן ומשמח מתמיד!

כבר סיפרתי לכם שכל לילה שלי הוא לבן? 
תצוגת הגמר של שנקר
תצוגת הגמר של בית הספר לאופנה שנקר, התקיימה ביום ראשון האחרון בתל אביב ועסקה בחקר זהויות במין האנושי. 34 בוגרים הציגו 33 תצוגות גמר בהאנגר 11 שבנמל תל אביב. על המסלול כיכבו עבודות מורכבות בעלות תוכן אישי, קו ברור ומאחד עם פרשנויות אופנתיות וחדשניות. הקולקציות התכתבו עם המגמות העכשוויות בעולם האופנה ואפילו חלקן היו לבישות - דבר שלא קורה בדר"כ. כל שנה הקולקציות הולכות ומתפתחות וניתן לראות באופן ברור שישראל על המפה מבחינת המעצבים הצעירים והמוכשרים שגדלים בה. בפרס הבוגרת המצטיינת זכתה דנה כהן שיצר קולקציה מדהימה מסריגים ופריטים משומשים והכניסה לתוכן רוח עכשוויות ואופנתית. 
שדולת בעלי החיים מול מותגי על
אחרי שכבר חשבנו שלא נשתמש יותר בבעלי חיים לייצור בגדים, הרמנו שלטים ועשינו הרבה רעש ברשת, חברות האופנה מחזירות את הפרוות למסלולים ולחנויות - אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לתת לזה יד. תצוגת "הפרווה הגבוהה" של בית האופנה האיטלקי הנחשב פנדי התקיימה אתמול ונחשבה למופע ראוותני שכולו פרווה. בכירי פנדי סירבו לדבר בפומבי על התצוגה, והם לא היחידים. הפרווה נוכחת בעונות האחרונות על כל מסלולי האופנה ונראה שהיא רלוונטית מתמיד. בכל נושא הקשור לבעלי חיים כולם שומרים על זכות השתיקה וממשיכים למכור ולהפיץ בעולם. המלצה שלי: יש פרוות סינטטיות מצויינות ונעימות. לא לתת לזה יד.
קים קרדשיאן עושה לנו בית ספר
קשה להתעלם ממנה. כל שני וחמישי היא ממציאה את עצמה מחדש ויש לה סטייליסט לכל יום בשבוע, אה ואם זה לא מספיק לנו אז גם הבת שלה היא כוכבת בפני עצמה, שלא נדבר על הבעל. קים קרדשיאן יודעת מה טוב לה וטוב לנו, ועכשיו היא ממציאה את עצמה מחדש עם אפליקציית מזג אויר שמציגה את הטמפרטורה בעיר מסויימת, ממש כמו דני רופ. אך מה שבאמת הופך את האפליקצייה לשווה ממש היא אאוטפיט של קים בכל מזג אויר נתון. התמונות באפליקציה הן תמונות פפארצי של קימוש מחייה המטורפים. האפליקציה פותחה על ידי "בולט ובראבו" סוכנות קריאייטיב. תיזהרו זה האינסטגרם הבא, אני לגמרי מכורה.
סופ"ש מלא טוב טעם, אופנה וחיים טובים,
באהבה, בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה