אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 03/07/15 ועד 09/07/15

 

 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים

 






 

טלה:

שיפור בדימוי העצמי יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי חיובי. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה או טיול עולים על הפרק. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

שור:

מצב הרוח שלכם שוב אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress). היכולת שלכם לעזור לסובבים אתכם ידוע ומוכרת לכול אך לעיתים גם את זקוקים למתן עזרה. צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

 

תאומים:

הזדמנות להתחבר אל תחושת אהבה. הן אהבה עצמית והן אהבה חיצונית שמגיע מהסביבה כמו למשל: רומן חדש או ריגוש שמספק להט ורומנטיקה. שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל תאומים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים כמו למשל: בלימודים רוחניים או בטיפול ועזרה לאחרים בנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות ואהבה. בבקשה הקפידו לייעץ בתבונה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. הקפידו לחייך ולהריח טוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים שהברכה שורה בסמוי מן העין. לכן, טוב להיזהר מהתרברבות בהצלחות שלנו – בין אם הצלחה חומרית, הצלחה בגידול הילדים או כל מזל טוב אחר בו התברכנו. ניהול אורח חיים דיסקרטי וצנוע במידה הראויה, תוך "סינון" האנשים עמם אנו מחלקים מידע אודותינו – הוא דבר מומלץ. חיים של ראוותנות תוך "הוצאת עיניים" לסביבה, פשוט מאפשרים הזדמנות ל"עין הרע" לפעול. אין פירוש הדבר שצריך להיות פרנואידים כל הזמן או לחיות חיי בדידות ופרישות. אבל חשוב ומומלץ להימנע מעשיית רושם, התרברבות מיותרת וראוותנות.

 

סרטן:

שיפור בדימוי עצמי מחולל שינוי חיובי בתחושה הפנימית. השבוע יאופיין בחיי חברה תוססים מן הרגיל ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך ושיש המון אנשים שאוהבים אתכם. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. לאלו מכם שמחפשים אהבה זהו שבוע מוצלח במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה... אירוע משמח (יום הולדת) או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו עונג רב. טיול או חופשה  - אפילו מאורגנת יוצרים בעבורכם מצבים טובים לשינוי מבורך לכן אל תהססו לצאת ולהינות. שבוע מבורך, יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: כולנו רוצים להשיג דברים גדולים בהשקעה מינימאלית. זהו הטבע האנושי: אדם רוצה להפוך לגאון בין לילה, ובאותו לילה גם לישון טוב...! אנחנו מוכרחים להבין שצמיחה אמיתית היא תהליך ממושך אשר דורש השקעה,התמדה ונחישות.

 

אריה:

המוטיב המרכזי של שבוע זה, מדבר על תהליך של המתנה או ציפייה כזו או אחרת, שדברים או נושאים שחשובים לכם יסתדרו. נושא או עשייה שיושבים לכם על הלב צריכים להגיע לשלב של קבלת החלטות. ישיבה ממושכת על הגדר אולי מספקת לכם רווח שולי כזה או אחר אך הדבר אינו תורם לפיתרון בעייתכם. ילדי החצי הראשון של המזל, עדיין עסוקים בחשבון נפש מעמיק ומכאיב עם העבר, אבל יש לכם את הכלים לתת לדברים ביטוי ולשחרר את הלחץ. הכי חשוב לא להיכנס ולהיתפס לרחמים עצמיים, והכול ב"ה יהיה בסדר. עבודה: שאלות ומחשבות לגבי מהותה ועתידה של הקריירה שלכם עולות על הפרק ואתם חשים שאינכם עושים מספיק על מנת לזמן לתוך חייכם את השינוי אותו אתם מחפשים. מומלץ לבוא ולהתייעץ לגבי תוכניות עתידיות בתחום הקרירה והעבודה. כמו כן זו תקופה טובה ללמידה והעשרה. אל תתעצלו, השבחה עצמית תעשה לכם רק טוב. לאלו מכם שממתינים לתשובה לגבי עבודה וכדומה, יש עיכוב קל במתן התשובה אך כול עכבה לטובה. לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לטפח, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות. אז גם עם התעייפתם, חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

בתולה:

ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים בשלב שבו עליהם לוותר, לשחרר ללא פחד ותמורת הוויתור, יכנסו לחייכם דברים חדשים וטובים יותר. תלות שפיתחתם בדבר מה, גוזלת מכם את היכולת להגיע לעצמאות אמיתית. חשוב שתדעו שיש בכוחכם להשתחרר מהגורם שבו אתם תלויים. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להיעזר בגורם חיצוני שביחד תוכלו ללמוד לוותר מתוך עמדה שלחוזקה. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

 

מאזניים:

זהו זמן להתחבר אל אמונה עצמית, זמן לזוז להניע מהלכים ולהתחיל ולפעול. הססנות וחוסר החלטיות שמלווים אתכם כבר תקופה ארוכה גורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש אמיתי. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

 

עקרב:

פגיעה באגו ותחושת עלבון יוצרים אווירה מתוחה והשבוע כדי מאוד להתנהל בסבלנות ובזהירות. כעסים ושמירת טינה פוגמים במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר יוצר מתחים סמויים וגלויים גם בעבודה וגם עם בן הזוג ובני המשפחה.התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים.  שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

 קשת:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

 

גדי:

היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם. כמו כן טיפול בדיבור או עזרה ורבאלית שיש בהם סיעור מוחות יכולים להקל על הנפש ולעזור לגוף. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

 

דלי:

משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולהחמיץ פרצוף. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים להרגיז לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם.  נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. רק ההבנה שלכל דבר אשר מתרחש בעולם יש משמעות תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה במהירות הרבה ביותר. רק הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים סביבכם אינם קורים סתם וכי לכל מקרה שבא יש תכלית אחת והיא ללמד אותנו, תאפשר לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת המסכנות והרחמים העצמיים בטל בשישים. ההתחברות לידיעה כי החיים הם גלגל, פעם אנו למטה ופעם אנו למעלה, תאפשר לכם להבין שתמיד יש יום חדש שמביא עמו תקוות חדשות. לכן, כל שנותר לכם הוא לתת לעצמכם הזדמנות נוספת להתחיל מבראשית.עבודה: תחושת הביטחון הכלכלי בירידה. חשש על רקע כספי, פחד עוני ודאגה מהעתיד לבוא. פיטורים או הפסקת עבודה יוצרים מתח ואכזבה מהמערכת ומחברים ומציפיות שלא מתממשות. זוגיות: בן הזוג גורם לאכזבה והדבר פוגם בחשק שלכם. לאחרונה אתם נוהגים בהססנות מה בכל הקשור לתחום הזוגי ואתם מוצאים קושי מסוים לזרום בחופשיות ובחשק שאפיינו אתכם מאז ומתמיד. אלו מכם שישכילו להתמודד עם התופעה יגלו ש"עם האוכל, בא התיאבון" ומהלכים שנראו מעיקים, גורמים לכם למעשה רק לדברים טובים... כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה וחוסר אמון, טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה בריאותית השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן מומלץ לגשת ולעשות בדיקות כלליות בהתאם לגילכם, שבוע, מבורך ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אנחנו הופכים למה שאנו חושבים עליו. אנחנו מה שאנו חושבים, כל מה שאנחנו עולה מן המחשבות שלנו, עם המחשבות  שלנו אנו יוצרים את עולמנו.

 

דגים:

שיפור בערך העצמי, בשורה טובה כמו למשל: מעבר/רכישה של דירה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. תיתכן זכייה כספית (לא שכוח לעשר.) השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. מעבר דירה שינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. חופשה וחופש עולים ובאים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב ובענווה

 

*יעוץ והכוונה רוחנית ומעשית ברוח הגישה היהודית

 שבבסיסה הידיעה שאנו אדונים לגורלנו.

*קורסים להכשרה של יועצים בקלפי טארוט.

*קורסים להכשרת מטפלי הילינג בגישה יהודית.

 


 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה