אליפות של אהבה ותקוה



השבוע, לאחר חגיגות האליפות של הפועל ירושלים בכדורסל נערך משחק סיום העונה של הפועל 'שלוה' קואופ ירושלים

קבוצת הכדורסל של ארגון שלוה, ילדים עם צרכים מיוחדים ומועדון הכדורסל של הפועל ירושלים במסגרת תכנית מיוחדת, נפגשת הקבוצה לאימונים מידי שבוע בהנחיית מאמן מקצועי מהפועל ירושלים.

באירוע סיום העונה קיבלו שחקני הקבוצה מדליות אליפות ממחלקת הנוער של הפועל ירושלים על הישגיהם במהלך השנה האחרונה ומאמן הקבוצה גידי דודי קיבל מקלמן סמואלס, מייסד ויו"ר שלוה ומהשחקנים גביע המייצג את האהבה, המסירות והנחישות שהפכו את הקבוצה לסמל ושם דבר.

גידי דודי: "כשהתחלנו עם הפרויקט שהיה רעיון של יובל קורן מהפועל בנק יהב ירושלים לפני ארבע שנים, ידענו שחברי הקבוצה יצליחו, אבל אף אחד לא חלם שהם יהפכו לכל כך מוכשרים ומקצועיים. ההשקעה של הילדים ושל הצוות ייצרה כאן תקדים מקסים שמעיד על כך שאם רק נאמין, נרצה ולא נוותר נכבוש כל פסגה שעומדת לפנינו".

קבוצת הכדורסל של שלוה והפועל ירושלים ,מהווה מקום בו השחקנים מפתחים מיומנויות פיזיות כמו קואורדינציה וכושר גופני, כמו גם מיומנויות חברתיות שהן חיוניות לצורך עבודת צוות והגעה לביצועים והישגים. מידיי שנה, בחג החנוכה, במסגרת שיתוף הפעולה והאימוץ החם של קבוצתהפועל ירושלים, מתקיים משחק הצדעה מיוחד לילדי שלוה. הילדים עולים יחד עם השחקנים לפרקט והופכים למספר דקות למרכז הבמה, דקות אלה הם אות ומופת לקבוצה בעלת שם עולמי אשר רואה בשילובם של אוכלוסיית הצרכים המיוחדים כחלק אינטגרלי מפעילותה היום-יומית. ביציעים מעודדים מאות ילדי שלוה את המשחק ומראים לכולם כי הם חלק בלתי נפרד מקהל האוהדים של הקבוצה. הנוכחות של שלוה במשחק של הפועל מסייעת לנפץ סטיגמות חברתיות-תרבותיות, ומאפשרת לאנשים עם מוגבלויות ואנשים עם דפוסי התפתחות טיפוסיים ליצור קשר סביב האהבה המשותפת לספורט ולקבוצה.

תמונה: באדיבות שלוה  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה