לבן זה הצבע, זמרת בהסבה מקצועית, איחוד כוחות ועיר היופי בתרגום חופשי...שבוע גדוש לפנינו. אז מה התחדש בגיזרה הכי כיפית וצבעונית?

בוקר יום חמישי, פותחת את החלון בחדר והשמש מציצה מבעד לתריסים. מסתכלת בשעון השעה כבר 9:00. שוב לא התעוררתי בזמן. יום חמישי זה היום העמוס ביותר בשבוע וכיאה ליום העמוס הזה, רצוי לקום כמה שיותר מוקדם כדי להספיק לרוץ אחרי הזמן.
בלו"ז: פגישות, מתפרה, תדמיתנית ואיך שכחתי שיש לי אימון עוד שעה. כמובן, אוהבת לדחוס הכל באותו יום ולעיתים בשעות עוקבות ובלתי אפשריות.
מנסה לעשות לעצמי סדר יום בשקל וחצי באייפון ויוצאת מהבית עם אמביציה, מצב רוח מרומם וקפה מוגדל פלוס עוגיית גרנולה לדרך.
היום כמו בכל שנה מתקיים לו לילה לבן בתל אביב ואני באמת שואלת למה צריך לחגוג את היום הכי סטנדרטי שלי בשבוע? אצלי כל לילה הוא לילה לבן - ללא שינה ועם מלא קפאין בגוף.
מזל שגם היום תכננתי שיהיה כזה. אז אין לי מה לחגוג. באמת שלא.
אז מה הולך להיות היום בעיר האורות? אירועי תרבות, בידור וחיי לילה ואיך לא - חסימת כל הכבישים. 
מזמרת למעצבת על
אייקונית האופנה והמגה מגה פופ-סטארית ריהאנה עושה בימים אלה צעד נוסף בהרחבת המותג ומשיקה ליין ביגוד עצמאי. ריהאנה שלאחרונה מתעניינת בתחום האופנה לא מפתיעה אותנו גם הפעם. הסטייל הייחודי שלה הוא שגרם לה לקטוף לאחרונה את הקמפיין המדובר של דיור ולזכות לשיתוף פעולה מגניב עם חברת פומה. המותג החדש של הפופית יכלול מנעד רחב של אקססוריז - תכשיטים, תיקים וארנקים ובהמשך גם פרטי לבוש. השם של הבייבי החדש הוא - "CHOOL $kull". אעדכן בהמשך.
ביוטי סיטי בסימן הוליוודי
אירוע הביוטי סיטי חוזר השנה בפעם התשיעית ומציג חווית שופינג ייחודית. הביוטי סיטי - אירוע האופנה השנתי של הסופר פארם יתקיים בין התאריכים ה- 30.6-3.7, בגני התערוכה בת"א, בהשראת הוליווד והכוכבות הגדולות שהכתיבו מודלים של יופי נשי בקולנוע לאורך השנים: משנות העשרים ועד ימינו. מיום שלישי עד שישי יוכלו המבקרות להינות מחוויית יופי מהסרטים הכוללת תצוגות אופנה, מאפרים מהעולם, שידגימו על הבמה המרכזית, מופעים מוזיקליים, סדרת "מייק אוברים" שיעניקו שלי גפני וסנדרה רינגלר למבקרות על הבמה, הרצאות של דמויות מובילות מעולם האופנה והיופי בישראל וכמובן שופינג של מוצרי איפור, טיפוח, יופי ואקססוריז, שהובאו במיוחד לביוטי סיטי.
מגוון ומעניין, ממליצה לתת קפיצה.
שניים במחיר אחד
חברת GUS MARKETING היבואן הבלעדי בארץ של המותגים GANT ו- G-STAR RAW האהובים עלי, משיק קונספט קמעונאי חדש
בשם G-CUBE חנות בוטיק המאגדת תחתיה את שני המותגים המובילים עם קולקציות גברים ונשים. הבוטיק הראשון של החברה הושק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה וכ-10 סניפים נוספים צפויים להיפתח בשנתיים הקרובות. זו לא פעם ראשונה שיבואנים מחליטים לשלב מספר רשתות תחת קורת גג אחת. על הקונים זה מקל, במקום לתזז בין חנויות, אעשה סריקה אחת בקנייה הבאה שלי. נשאר לאחל בהצלחה!

שבוע תחילת הקיץ האמיתי, החם והלח אך הצעיר והמרענן לפנינו, סופ"ש קריר במידת האפשר ואם לא אז בקרבת מים או מזגן.
נשיקות, בר
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה