בעיטת קרן – עמדה אישית של קרן קדוש



גם הילדים שלכם הם סרדינים? אז תדעו שבשנה הבאה הם יהיו הרבה יותר צפופים. כולם סובלים הילדים, המורים, ההורים ובמשרד החינוך מורידים הוראות ממשרדים ממוזגים

מנכלית משרד החינוך מיכל כהן, הייתי רוצה לשאול אותך מתי בפעם האחרונה ישבת בכיתת לימוד מלאה בתלמידים? 

הרי בחרת להתעלם ״ממחאת הסרדינים״ שבה הורים הביעו את מחאתם על מספר התלמידים הרב בכיתות הלימוד.

הרי בחרת להתעלם מהעובדה,  שכיתות הלימוד בישראל הן הצפופות ביותר במערב ומהצפופות במדינות המפותחות. הנחת את גורמי המקצוע במשרד החינוך לשבץ בשנת הלימודים הקרובה (תשע"ו) את כיתות הלימוד בבתי הספר לפי תקן של עד 40 תלמידים בכיתה, עפ התקן שקבע משרד החינוך לפני עשרות שנים, נתת הנחייה לסגור כיתות שממנות כ הרשויות המקומיות ובתשלומי הורים ואיחודם עם שאר הכיתות בבתי הספר.

מיכל כהן, שנת הלימודים תכף מסתיימת הימים חמים וברוב הכיתות אין מזגנים, מיותר להזכיר שהכיתות לא מסוגלות פיזית להכיל כל כך הרבה תלמידים, אני מציעה שאת הפגישה הבאה שלך עם ההורים שמובילים את המאבק החשוב הזה תקיימי בכיתת לימוד פעילה!!

לא אבקש ממך לשבת יום שלם ולנסות להקשיב למורה להעתיק מהלוח או לנסות לתפוס קצת חמצן לנשימה, לי הספיקו 20 דקות באסיפת הורים כיתתית בשביל לצאת מהחדר לנשום אוויר, הספיק לי לראות את המורה חסרת האונים שאומרת בהתנצלות שלמרות שהכיתה גדולה היא תשתדל להגיע לכל ילד וילד, באמת ..... היא יכולה ?!

גברת מנכלית משרד החינוך , ניסית פעם ללמד בכיתה עם 35 ילדים כשצריך לשמור על רמה אחידה
בין המתקדמים למתקשים , תשאלי כל מורה והיא תספר לך כמה זה קשה.
אז תסבירי לי בבקשה מה עמד מאחורי ההחלטה להגדיל את הכיתות ל 40 ילדים?? אני קצת מבולבלת ... אנחנו ההורים מגזימים?? שלושים ושניים ילדים בכיתה כבקשתם של מובילי המחאה זוהי כיתה קטנה מידי??? אולי אפילו חצופה??

גברת מיכל כהן מנכלית משרד החינוך בואי נפגש לחצי שעה על שוקו ולחמניה בכיתת לימוד פעילה ותקבלי שם החלטה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה