סוחרי מרכז העיר מצטרפים לרשתות החברתיות



משרד התיירות ועיריית ירושלים באמצעות חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים, משיקים קורס שיווק ייחודי לסוחרים במרכז ירושלים. הקורס, המוצע לסוחרי מרכז העיר לא תשלום, יכלול סדנאות בתחום הניו מדיה, יחסי ציבור ודיגיטל במטרה לפתח חשיבה שיווקית וליצירת סביבה קהילתית עסקית

הקורס, שיכלול 7 מפגשים שבועיים בני 3 שעות כל אחד יציע לסוחרים כלים לפיתוח אסטרטגיה שיווקית, כלים לפעילות עצמאית של הסוחרים בתחום יחסי הציבור והתקשורת, נטוורקינג ויקנה לסוחרים מידע וכלים מעשיים לשיווק העסק שלהם באמצעות רשתות חברתיות כמו: פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, מסר: "שוק התיירות משווק כיום ברשת תוך שימוש מתרחב והולך במדיה דיגיטאלית וברשתות החברתיות. משרד התיירות פועל  למקצע את ההון האנושי בתעשיית התיירות באמצעות הכשרה מקצועית. הסוחרים בירושלים הם חלק מהמוצר התיירותי הישראלי והשקעה בהם חשובה להתאמת שוק התיירות התוסס והססגוני של ירושלים למציאות המשתנה והמגוונת". 

לדברי הלל שחר, מנהל הפיתוח העסקי של עדן, "חברת עדן שמה לעצמה למטרה להעצים את המסחר והתיירות במרכז העיר, זאת בין השאר, באמצעות מתן כלים לסוחרים להתאגד ולפעול בתוך קהילות שיתופיות עסקיות למען קידום עסקיהם. הקורס הייחודי שמציעה החברה לבעלי העסקים במרכז העיר, הינו חלק מתהליך רחב ונועד להקנות לבעלי העסקים במרכז העיר כלים לחשיבה שיווקית ולחבר בין המרחב העסקי ובין עולם התיירות המתעצם בעיר ירושלים".

תמונה: מהמפגש הראשון שהתקיים בשבוע שעבר. קרדיט: חברת עדן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה