נחשו מה חדש במדינה היפה שלנו ובמיוחד בעיר הקודש? אמנים, הופעות והרבה דיג'ייז היישר מאירופה הקרה. ירושלים בהתרגשות אדירה ומכינה עצמה לביקורים היסטוריים ומוסיקליים בפרט. מהן העלויות שצפויות לנו בשל הגעתם של הדיג'ייז? לאן יהיה שווה לחכות בתור כדי להיכנס ולרקוד לצלילי האלקטרוני הכי שווה בעולם? ועד כמה הדיג'ייז הישראלים לוקחים חלק בהפקות?

הקיץ הזה תלבשו לבן ולא רק בגלל חג השבועות שבא עלינו לטובה, אלא מהטמפרטורות העולות והבמות הלוהטות שמחכות לנו ממש מעבר לפינה. חוץ מעופר ניסים- המגה דיג'יי של ישראל שמגיע לעיר הקודש ממש עוד כמה רגעים, בשבועות הקרובים ובחודשי הקיץ יפקדו את ישראל עשרות דיג'ייז מכל העולם בעלי שם מכובד במדרגות בסולם המדרגות. ההתרגשות בשיאה כי כולם יקפצו לבקר אצלנו בעיר הקודש, חלקם אף ינגנו פה בכמה מועדונים ומסיבות בריכה ומסיבות רחוב. הפרטים המלאים יתפרסמו בהמשך לגבי הגעתם לארץ במדורי הרכילות, ולגבי ההופעות הקרבות (אני ממליצה להתרגש אך לא לפתח ציפיות, כי ביטולים עלולים להתרחש ואף מס כרטיסים מוגבל שיגמר מהר מאוד).

לא כל ההפקות יתקיימו בעיר הקודש, אך מספיק לנו עצם ביקורם כתחנה חשובה והיסטורית בעיר. לבנתיים הדיג'ייז הישראלים בעלי השם במה המכובד ביותר מכינים עצמם ומחממים מנועים לקראת הופעות הפתיחה והלהיטים החדשים שיכבשו את מועדוני הלילה. העלויות שצפויות לבליינים בהופעות אלה להערכתי יהיו בין 250-500 שקלים, תלוי בסדר גודל האמן או הדיג'יי. דימיטרי וגאס ומייק לייק שמגיעים אלינו כבר בראשון הקרוב, בחג השבועות 24.5 בגני התערוכה נהנים מקטיפת הכרטיסים והמחירים רק עולים לידע הכללי (אני רכשתי כרטיס). לבליינים הצעירים והחוגרים, הייתי ממליצה לא להתפזר בכמות האלכוהול מחוץ למקום הבילוי, כי לדעתי יהיו לא מעט מבצעים על הבר.

במועדוני הלילה הצפופים לא הייתי ממליצה לעמוד בתור ולחכות שיפתחו כניסה ב02:00 לפנות בוקר, כשהדיג'יי עוד שנייה טס חזרה לאירופה ואני אאלץ להמשיך וליהנות מהמוסיקה שלו ב'יו טיוב'. הצפיפות והחום לא בהכרח יעלו את רמת ההנאה שלכם ואת החוויה שאמורה להיות פעם בחיים, אלא ההפך הגמור ואף יכולים להרוס (כמובן שתמיד ישנם בליינים מבנינו שמתים על הצפיפות המלווה בלחות הזו). כמובן שהדבר לא תמיד תקיף לגבי כולם וכולן אז קחו את דבריי ברוח טובה. אני הייתי ממליצה להגיע להופעות הפתוחות, באוויר הנעים של ירושלים וליהנות מחוויה שונה לגמרי. אם מסיבת בריכה יותר טוב, המים יצננו את החום המתיש של הקיץ- בקיצור: איזה קיץ מחכה לנו ולדיג'ייז האירופאיים, שאגב, אוהבים את ישראל ואפילו מאוד.

כמו שציינתי, הדיג'ייז הישראלים מחכים בקוצר רוח, כמעט כמוכם הבליינים להגעתם המקפצת של השמות הכי חמים בהפקת 'טומורולנד' האגדית ובעולם בכלל. אני כבר אסקר לכם את ההופעה הקרבה שרכשתי כרטיסים אליה- דימיטרי וגאס ומייק לייק  שיגיעו לבקר בירושלים ללא צל של ספק (חסר להם ולא). אומנם ההופעה תתקיים בגני התערוכה תל אביב, אך הירושלמים כובשים את המקומות הנותרים ללא הרף.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ותיהנו מכל רגע.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה