בעיטת קרן – עמדה אישית של קרן קדוש



מידי פעם אפשר גם לפרגן והפעם סוחרי מרכז ירושלים שבעי רצון מפסטיבל הצלילים ומבקשים פסטיבל בכל שבוע

ירושלים, עם כל הקשיים, היא העיר האהובה עליי בעולם. זו הסיבה שאני נלחמת עליה, כל יום, כל דקה! מחפשת את כל השלילי, מעלה אותו לדיון ומנסה בכל כוחותיי להפוך אותו לחיובי. זו גם הסיבה שלפעמים, מרוב התעסקות בשלילי, אני שוכחת לעצור לרגע ולחלק מחמאות לכל אותם גורמים שהעיר חשובה להם לפחות כמוני, ועושים הכל בכדי שנראה כאן רק דברים חיובים.

למשל, שיתופי הפעולה שמתקיימים בשנה האחרונה בין אנשי עסקים במרכז העיר לבין גורמים בעירייה.שיתופי פעולה שהניבו מספר אירועים שאת תוצאותיהם המדהימות, כולנו מרגישים.

אני מתכוונת בין היתר, לפסטיבל הצלילים בעיר העתיקה, שזה עתה הסתיים בהצלחה מרובה.מדובר באחד הפרויקטים היפים בעיר, שמתקיים כבר שלוש שנים ומושך אליו תיירים רבים מהארץ ומהעולם. השנה, אחרי בקשות חוזרות ונשנות מצד אנשי עסקים להרחיב אותו גם למרכז העיר, בכדי שכולם יוכלו ליהנות מכמות התיירים הגדולה, השנה זה סוף סוף קרה.

פסטיבל צלילים בעיר העתיקה,שהתקיים בשבוע שעבר, משך אליו בארבעת ימי הפסטיבל, יותר  ממאה אלף איש. מספר מדהים! ולא בכדי. השנה גדל הפסטיבל משמעותית, הן במספר המופעים וגם מספר  האמנים מהשורה הראשונה שהשתתפו בו. כתוצאה מכך גדל גם מספר המבקרים ואיתו גם השגשוג בבתי הקפה והמסעדות באזור העיר העתיקה ומרכז העיר.

הרחובות היו הומי אדם, התנועה במדרחוב בן שטח לדוגמא הייתה ערה, המקומות היו מלאים, ואנשי העסקים דיווחו על עלייה של עשרות אחוזים בפדיונות היומיים.

והכל הודות לשיתוף הפעולה בין בעלי העסקים לגורמים בעירייה ושלוחותיה. הכל הודות לראש העיר ניר ברקת, לאילנית מלכיאור מהרשות לפיתוח ירושלים ולציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל, שבפתיחותם ויכולותיהם הביאו המון אנשים למרכז העיר, ולא פחות חשוב: תקווה לעתיד ורוד –כלכלית, תיירותית ותעסוקתית – לבעלי העסקים בפרט ולכל התושבים בכלל.

עכשיו רק צריך לדאוג שהנהלת העיר תמשיך ואף תמנף את שיתוף הפעולה לטובת אירועים דומים שיחזקו את בירת ישראל ויחברו אליה את כל האזרחים בארץ והתיירים מרחבי העולם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה