גלדיאטורים, עיניים ושאר ירקות, לאו דווקא בסדר הזה



הימים שלי הם כמו מזג האויר היום, מלאים בשינויים, הפתעות, לחצים וחיוכים, לפעמים גם בו זמנית. ממש כמו היום - שמש, גשם, שמש, גשם ולפעמים ביחד. אז בינתיים אני יושבת ומחכה לקשת.

הטרנד שחוזר אלינו השנה הוא לא אחר מאשר סנדלי הגלדיאטור שמזכירים את הסנדלים שנעלו הלוחמים ברומא העתיקה. לא מדובר בדגם חדש אבל בחזרה אל העבר דווקא כן. העונה, בשונה מעונות קודמות הם זוכים לככב בקולקציות הקיץ של בתי האופנה הגדולים, ביניהם מייקל קורס וולנטינו. ניתן להבחין בשתי ורסיות עיקריות. האחת נעלי גלדיאטור עמוסים ברצועות והשנייה סנדלי גלדיאטור בעלי שרוכים שמסובבים על השוק. המשותף לשתי הוורסיות הוא שהרצועות או השרוכים מגיעים עד הברך ויוצרים מראה דומיננטי שקשה להתעלם ממנו. אז האם גם לי יהיו סנדלי גלדיאטור? ברור שכן. קופצת לסיבוב בלונדון ורוכשת מיידית. האאוטפיט המושלם עם הנעליים האלה הוא לא אחר משורט ג'ינס ומכופתרת פישתן לבנה.

טרנד העיניים ובעברית פשוטה: "אל תעשה לי עין", ממשיך לזלוג לעבר עולמות תוכן עיצוביים משפיעים. מעצבים רבים, אנשי אופנה ועיצוב, הושפעו בשנתיים האחרונות מהטרנד שכבש כמעט כל מדף ובמה. הבולטת שבהם, היא ה-בלוגרית ואושיית האופנה הדגולה קיארה פראני,  שמושפעת ממנו באופן מובהק. אם בעבר, הממש רחוק, לענוד חמסה או צמיד טורקיז עם עין, הייתה סממן של "המזרחי", אז כיום, הפרשנות לעין היא לא רק אמונה או כוח, אלא, הצהרה אופנתית מסתבר. ואם באופנה עסקינן, מותג האינטרנט dixit משיק בימים אלה קולקצייה של קעקועים זמניים שמוציאה את העיניים, הכוללת חמסות ועיניים בגדלים שונים. המותג פועל כחצי שנה ומאחוריו עומדים היזמים, הילה ונפתלי נחום. הקולקציות הקיימות מעוצבות על ידי אמנים ומעצבים גרפיים מומחים ומונות למעלה מ -140 איורים של קעקועים. הקעקועים הזמניים עשויים מחומרים המופקים מהצומח שלא נוסו על בעלי חיים, והם טבעיים וטבעוניים ומאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי. הקעקועים עמידים במים ונשארים על הגוף עד שבוע. מתפקדים טוב גם במקלחת ובבריכה. מיועד לילדים וגם לבוגרים. מתאים לכל הגילאים. ניתן להשיג ב:dixit.co.il

ענקית האופנה הספרדית Desigual נכנסת לישראל! רונן שמיר מרחיב את פורטפוליו רשתות היוקרה של 'אלפא אקססוריז' ומשיק בישראל רשת חנויות למותג האופנה הספרדי הנחשק Desigual בהשקעה של 4 מיליון שקלים. שתי חנויות הדגל הראשונות של Desigual תפתחנה במתחם המותגים החדש בקניון עזריאלי איילון ובקניון עופר רמת אביב בהתאם לקונספט העולמי של חנויות המותג ובהן ישווקו את כל קולקציית הנשים והאקססוריז. רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה: "אנו נרגשים להשיק לראשונה את מותג האופנה Desigual בארץ ולהמשיך להביא לקהל הישראלי את בשורות האופנה הבינלאומיות האחרונות. עוד השנה אנחנו מתכננים פתיחה של חנות נוספת של  Desigualובשנים הקרובות נשלים את פריסת הרשת ל 10 חנויות בקניונים מובילים ובפריסה ארצית". קמפיין השקה למותג בישראל בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית וויני הארלו יעלה ברחבי הארץ בהשקעה של כמיליון שקלים.

אז, הקשת לא הגיעה אבל הגשם כבר הלך אז כבר היום נראה לי יותר טוב. שבוע מוצלח ואביבי,

אוהבת, 

בר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה