טרנד שממש לא רצינו שיחזור לארון שלנו מחזיק את ידו של הטרנד הנוסף, רמז: שניהם קשורים לסבנטיז. רשת אופנה גדולה מכריזה על שת"פ חדש ואיפה משיגים נעליים מקועקעות? בוקר של חדשות אופנתיות והרבה שמש

לפעמים בא לי להירגע לכמה דקות, לנשום עמוק ולדמיין שהשבוע אין לי מה לעשות, אין משימות בלי נגמרות ורגל על רגל תהיה אחת מהמשימות הכי חשובות וקוקטייל כל חצי שעה זה פשוט מאסט ושאין ברירה ואני חייבת לשכב להשתזף גם אם אין לי כוח. ככה בא לי. אחרי שאני מתעוררת מהחלום ומבינה שחלומות מתגשמים אולי אחרי עבודה קשה, אני מתחילה לעבוד קשה מהבוקר עד הלילה ולא נחה לרגע. ודווקא היום, כשהשמש חודרת לחדר השינה הקטנטן והתל אביבי שלי אני כל כך מתגעגעת לקיץ. אבל אפילו לזה אין לי זמן.

השבוע היו לא מעט חדשות אופנתיות ברחבי הגלובוס שאין סיכוי שאשמור אותם לעצמי בלבד. מוכנים?


זוכרות את מכנסי הפדלפון שאמרנו שנחרים מכל ארון בגדים? אז זהו שחבל שהחרמנו כי נראה שעולם האופנה עושה תכנון מסלול מחדש ומנסה להתרחק מגזרת הסקיני המוכרת. אז איפה ראינו את המכנסיים המתרחבים? בעיקר בסיקסטיז סלש סבנטיז. טומי הילפיגר הציג בתצוגת האופנה האחרונה שלו לאביב קיץ מכנסי פדלפון רחבים וגדולים. ולא רק הוא, נראה שהמגמה גורפת. האם זה טוב לנו או לא? יש לנו כמה רגעים לנשום עמוק ולהחליט בעצמנו. מה שכן, אם להיות כנה, מכנס הפדלפון לגמרי לא מתאים לכל אחת, אפילו לרובנו לא. אך אם בחרת ללכת על הלוק הקפידי על חולצה מכופתרת או אחת כזאת שצמודה לגוף וכמובן נעל עקב, בשום אופציה אחרת זה לא מתקבל עד שיוכח לי אחרת.

קסטרו, רשת האופנה הודיעה שלשום על שיתוף פעולה עם מעצב האופנה הישראלי הבינלאומי אלון ליבנה שברזומה שלו הלביש כוכבות כמו ליידי גאגא, ביונסה ועוד. זו כבר הפעם השנייה שהחברה מארחת את המעצב המוכשר. איחוד הכוחות בין קסטרו לאלון קורה לקראת חשיפת הדגמים שנוצרו בשיתוף הפעולה בינו לבין החברה. הקולקציה החדשה של אלון ליבנה בשיתוף קסטרו תושק במאי הקרוב. מבטיחה לעדכן אתכם בכל הפרטים בהמשך..

מסתמן שהסבנטיז נושף בעורפנו. אם לא הספיק לנו להיות מוקפות בתקופה האחרונה במכנסיים מתרחבים שחזרו לאופנה ביג טיים, שרשראות ענק וזמש.. גם צעיפי המשי הדקיקים מצטרפים לחגיגה. אז איך זה מתלבש לנו? את צעיפי המשי הדקים שתשאילי מהארון של סבתו'ש תוכלי לסובב על הצוואר ולקשור, או להסתפק בצעיפים המרובעים - בנדנה סטייל שתקפלי אותם קלות ותתלי על צווארך מבלי לקשור, ממש בסגנון קאובוי. ולא, אין כל קשר לזה שפורים ממש בפתח. עולם האופנה מחזיר את הפריטים הכי שיקים בארון בתקופת הסבנטיז. אז לכל מי שרוצה לקבל ניחוח וינטג' אורבני - אוצו רוצו לרכוש לעצמכן צעיף דקיק או בנדנה.

אתמול הושקה קולקציית הקפסולה של המותג בנסימון בשיתוף עם אשפית הציורים המקועקעים - קוקטית. באירוע מצומצם במתחם נוגה הוצגה הקולקציה החדשה והמשותפת של השניים. אז מה היה שיתוף הפעולה אתן שואלות? קוקטית איירה בעבודת יד על הנעליים מוטיבים אהובים מתוך קולקציית הקעקועים הזמניים שלה, והן מוצעות למכירה באתר של בנסימון ישראל כפריט אספנות ייחודי! והכל במחיר של 220 ש״ח בלבד! בנוסף כל הרוכש זוג נעליים מקבל קעקוע מתנה. אז במקרה והגיעו אלי שוז מהסוג הזה לארון הנעליים! ממליצה בחום.
שבוע מתוק מלא באופנה.
אוהבת,
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה