מתחפשים יקרים שלי, השנה ירושלים מפצה על כל החורף הקשה שהיה לנו השנה ומרימה הפקות שלא תיארתם לעצכם כולל פרסים שווים לתחפושות הכי מגניבות שתכינו. אני מציגה בפניכם את המסיבות הכי שמחות בעיר החג הזה. תכינו את הבדים והאביזרים, תתפרו תחפושות מקוריות ומספיק טובות כדי לזכות מקום ראשון והכי חשוב- תכינו את עצמכם נפשית ופיזית ל-עדלאידע 2015...

4.3 ערב פורים-

הארנה החדשה בירושלים מתכוונת להתחפש בפעם הראשונה בחייה, על העמדה דיג'יי אומניה מאוקראינה, אלעד עמדי שלנו, רועי קצב, אמיר וויט, בפסטיבל 'טומורולנד' מטורף. יש גם תחרות תחפושות ופרסים ממש שווים. מכירה מוקדמת- 50 שקלים לסטודנטים, אורחים 60 שקלים ובמעמד המסיבה במידה וישארו כרטיסים- 120 שקלים. כן, הבנתם נכון-מהרו לקנות כרטיסים למסיבת הסטודנטים הכי גדולה בעיר. בירורים דרך האוניברסיטאות או דרך משרדי האוליבר טוויסט.

מועדון הג'סטיס- מסיבת פורים במועדון הכי חם בעיר. על העמדה: אורי אדרי, אלי אמסלבסקי, מסי מונקיס ומג'ור 7 , החל מ23:00 מכירה מוקדמת 50 שקלים, אין חינמים והכניסה בתחפושות בלבד.

5.3 חג הפורים-

פורים ג'דרינג ברייב אלקטרוני מדהים, יתארחו על בימת הארנה סוללת דיג'ייז מובילה מתחום האלקטרו בארץ ובחול (הרשימה מאוד ארוכה) בניהם יעלו וינגנו, בבל, אסטרל פרודקשיין, ריסינג דאסט, 'אנדר-קאוור' ועוד... מתחם פיס ארנה, סטודנטים 30 שקלים כניסה, מכירה מוקדמת עד 1.3 בחצות- 60 שקלים, לאחר מכן 80 שקלים ובמעמד המסיבה 120 שקלים כניסה. מהרו..

היכל מלחה רחוב שטרן 3 ירושלים בהפקה שלא ניתן לתאר אותה אפילו לא בצחוק, אייל גולן בהופעה, הרכב הטראנס המצליח 'לאווד', אסי קוז'אק ומארק F, גיא רז ויניב V. פרטים על המכירה המוקדמת בדפי הפייסבוק ולא חסר פרסום יקיריי.

מתחם התחנה הראשונה- מסיבת סטודנטים נוספת, שתי רחבות עדלאידע של ממש. 50 שקלים לחברי אגודה, סטודנטים ואורחים במכירה מוקדמת 60-70 שקלים כניסה. פרטים באוניברסיטאות או בבר הצעצוע.

אוליבר טוויסט- פאנקי פורים!!! שלומי בנג'ו ורוני גלמידי דואגים לכם החג הזה לפאנקי משובח ביותר. החל מ22:00 כרטיסים מראש.

אפטר פורים המסורתי במועדון הג'סטיס- על העמדה: דיג'יי יוגו ממועדון הבלוק התל אביבי, טל כהן רזידנט ליין ה-FFF, מאיר מלכה ואליאור אלימלך. כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן להשיג נקודות המכירה השונות בעיר ובבית שמש גילאי 24+.

ליין-אפ כזה מפורט ומושקע ירושלים לא ראתה המון זמן, הגיע הזמן לבלות עדלאידע בעיר שמקבלת כל חג בתופים ובמחולות. כל שנותר לי לעשות, הוא למצוא תחפושת מקורית ולגרוף את המקום הראשון. חג פורים בעיר השנה, הולך להיות בלתי נשכח ומדובר ביותר בשנים הבאות. כל הכבוד ללוקחים יד בעשייה המבורכת לתרבות הלילה בעיר.

עד לסוף שבוע הבא, תתחפשו וצאו לבלות

זכרו- אם שותים לא נוהגים

חג שמח יקירים

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה