נטיעת עצים מבלונים



במיזם מיוחד שנערך על ידי ארגון 'תקווה ומרפא' לרגל ט"ו בשבט: ילדים חולים נטעו חורשת עצים שנעשתה מבלונים בבית החולים 'שערי צדק'

חורשת עצים העשויה מבלונים הוצבה בכניסה לבית החולים. המחזה גרם לכל הבאים בשער בית החולים לעצור ולהביט בעניין. היוזמה לעניין רקמה עור וגידים היות שהשנה זה שנת השמיטה ואי אפשר לנטוע עצים כמו כל שנה.

לאור כך, החליטו בהנהלת ארגון 'תקווה ומרפא' בשיתוף 'אסף בלונים' לנטוע חורשת עצים  העשויה מבלונים בבית החולים. העצים הוצבו בכניסה לבית החולים והעניקו ממש תחושה של חורשת עצים. כל עץ עוצב בנושא מסוים, והתנשא לגובה של 2-3 מטר. מתנדבי ארגון 'תקווה ומרפא' הסתובבו בין הילדים במחלקות ועזרו לילדים החולים בניפוח הבלונים ויחד איתם עמלו לחבר אותם לעצים. יש לציין, כי העצים ניתנים להזזה ממקום למקום בבית החולים, כך שאינם הפריעו לשגרה בבית החולים אלא השתלבו בחללו של בית החולים.

אסף מיג'אן מחברת 'אסף בלונים' אומר כי שיתוף פעולה זה, הינו המשך לשיתוף הפעולה של 'תקווה ומרפא' יחד עם חברת 'אסף בלונים' בחג החנוכה, אז הילדים החולים בנו חנוכייה גבוהה מבלונים שהוצבה בכניסה לבית החולים. "זכות גדולה נפלה בידינו לשמח ילדים חולים ואנו רואים בזה שליחות קודש" הוסיף מיג'אן.הורים וצוות בית החולים רבים הודו לכל הגורמים המעורבים ביוזמה המבורכת ולגב' דבורה אגסי מנהל הפעילות בארגון 'תקוה ומרפא' אשר הצליחו לעלות חיוך רב על פני ילדיהם.

תמונה: באדיבות יח"צ

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה