אירועים רבים אליהם הוזמנתי לאחרונה, בניהם מסיבות והפקות של אנשי לילה רבים משכו את תשומת ליבי ולא, לא בצורה שגרתית. גיליתי שהבחורות החדשות של 2015 מביאות איתן טעם שונה. למה אני מתכוונת? עוד לגימה והסוד יוצא..

אמנם אני לא שותה אלכוהול בשנה האחרונה בכלל, אך הספקתי לבחון את העולם מתוך עיניים צלולות והתמונה נראית רע. אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק שאני מסתכלת אחורה בזמן ונזכרת בלילות ללא שינה ובקבוקי מים אחרי כמות לא מבוטלת של אלכוהול שנכנס לגוף שלי. חשבתי שעם הזמן דברים הולכים ומשתנים או לפחות פוחתים, אז זהו- שממש לא נראה כך.

לפני חמש וחצי שנים שהכרתי את חיי הלילה מקרוב בעיר, הייתי בת 20 וקצת, משוחררת טרייה שבאמת לא ידעה בילוי מהו. כולם היו נראים לי אנשים טובים שבסה"כ מגיעים לבר לשתות בירה טובה אחרי יום עבודה או שבוע קשה. עד השעה 00:00 הכול היה נראה קצה אחד של עולם ומחצות? תוהו ובוהו, בריאת העולם מחדש. הנושא הכי מדובר של אותו הערב הוא "שטויות במיץ עגבניות" שכולם פשוט נורא בקיאים בו וכבר מקיאים אותו תרתי משמע.

היה לי כייף תקופה לקחת חלק מהשטויות האלה, להיכנס למצב "כפית" ולא לדבר על המצב בארץ, או מה אני הולכת לעשות אחרי הצבא ( בתקופה מאוחרת יותר התלוננתי רק על התואר ומתי אני מסיימת אותו). גם היום מידי פעם כייף להיזכר בעולם הדמיוני הזה, בעובדה שהבוקסות של המועדון לא מפריעות לי בכלל. תאמינו לי שעם הזמן מגלים שאפשר ליהנות גם בלי אלכוהול או בכמות פחותה, ולשמוח יחד עם כולם.

נחזור לענייננו, מה שהפתיע אותי לאחרונה, הוא לגלות שישנה אווירה של תחרות סמויה כזו על הבר. בחורות לא מעוניינות להיראות "קלות להשגה" או "פחות מהגברים שעומדים לידם. בחורות של שנת 2015 שותות כמו מטורפות. מזמינות בקבוק לשולחן עם החברות, משתכרות במהירות ואח"כ מתפלאות מדוע לא לוקחים אותן ברצינות (אני אדגיש שאיש לא ייעלב שאני לא מכלילה אף פעם). תנו לי לייעץ לכן, אתן תראו הרבה יותר טוב בלי הבקבוק על השולחן, נתחיל מזה! אתן לא קלאסיות, לא עדינות וממש לא "גבר". מה המטרה שלכן לחסוך בכסף? תמצאו דרך נשית יותר מאשר וודקה גרגוס ופחיות רדבול. 

אם יש משהו שלמדתי בעולם הלילה במהלך חמש השנים שאני מבלה בעיר, תמיד להיות נשית ולא משנה מהו המעמד שלך. תהיי מי שאת בלי הצגות ומסכות ורצון להוכיח לגבר שלידך על הבר, שאת יכולה להיות הרבה יותר טובה- זה לא נכון!

לכן, החלטתי להפסיק לצחוק על כוסות השמפניה ולהחזיר עטרה ליושנה- בנות יקרות תחזרו להיות נשיות, יפות ומרשימות בלי ריח של בלילה לא ברורה בסוף הערב. שחקי אותה כמו שאת יודעת ותצאי גדולה ואפילו מסופקת.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו כמה שיותר.

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה