הזמינו אתכם ל"סלבריישן עם צחי קומה" ?



תכנית נוצצת במיוחד, מידי יום שישי בערוץ 2, בהגשתו של העיתונאי ומנחה הטלוויזיה צחי קומה יוצאת לדרך

"סלבריישן עם צחי קומה", תכנית אירוח חדשה בהנחייתו של העיתונאי ומנחה הטלוויזיה צחי קומה. ביום שישי הקרוב בשעה 22:30 מיד אחרי ״הכל הולך״ בערוץ 2 תשודר תוכנית הספיישל שכולם חיכו לה: ריאיון עם אייל גולן ובת זוגו רוסלנה רודינה בריאיון זוגי ראשון ויוצא דופן, על הפרשה שזעזעה את עולם הבידור ועל בנם הקטן בן החודש, יאן. 

התוכנית תארח מידי שבוע את מיטב הסלבריטאים המובילים בארץ לשיחת סלון אינטימית במיוחד ובה ייחשפו צדדים שאותם לא ראינו או הכרנו בעבר.

קומה, בכישוריו העיתונאים ויכולותיו הוורבאלית היוצאות דופן, ינהל שיחה אחד על אחד ויסחוף אותנו לחייו האישיים האינטימיים והמסקרנים של אותו סלב.

בין המשתתפים שיתראיינו בתוכנית: אייל גולן ורוסלנה רודינה בריאיון זוגי ראשון, צופית גרנט בריאיון ראשון לאחר הפרידה מבעלה אברם גרנט, יעל אבקסיס, שלום אסייג, אביב גפן, מירי בוהדנה, חיים ושגית רביבו, קובי פרץ ואשתו ענבל, ליאור נרקיס ואשתו ספיר ועוד. 

צחי קומה הוא כתב הבידור והתרבות של ידיעות אחרונות מזה 8 שנים ובעל מדור הבידור הפופולארי בישראל - "העלוקה". הוא מגיש טלוויזיה ומרצה לתקשורת ויחסי ציבור. 

קומה החל את דרכו בשנת 2006 כמגיש פינות קבועות בערוץ 2 ובערוץ 10 ובשנת 2011 קיבל תכנית בהגשתו בשם "שמועה אופנתית" ששודרה בערוץ האופנה. בשל הצלחת תכנית זו, היא נמכרה לערוץ 10 ולאחר כחצי שנה הוחלט בערוץ על הפקת עונה נוספת אשר נקראה בשמה החדש "שמועות" שזכתה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד. 

תמונה: באדיבות יח"צ
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה