חגיגות השנה האזרחית



לא מעט מחלוקות נולדו בשנים האחרונות סביב נושא החגיגות לשנה האזרחית החדשה. כל אדם בוחר בהגדרה אחרת, אך נציגי הלילה בארץ ובירושלים בפרט, בחרו השנה להעלות הפקות בשמות שונים. אז איך באמת נכנה את התאריך הגדול שמסכם לנו שנה? שנה אזרחית חדשה? מרי קריסמס? או הסילבסטר?

השנה אנחנו מברכים יפה את בואה של שנת 2015 הבאה עלינו ונקווה לטובה. ונחשו מה? לא מעט אנשים יוצאים לחגוג את הספרות הללו, אך הם לא בדיוק יודעים איך לכנות את החגיגות האלה. יש בליינים ואנשי לילה שקוראים לערב הגדול בשנה "חגיגות הסליבסטר", כאלה שמעדיפים לכנות אותו "Happy New Year" וכאלה שהולכים עד הסוף עם חג הקריסמס הנוצרי. הקריסמס הוא ללא ספק אופנה חדשה בארץ שאימצו אנשי לילה רבים בשנים האחרונות.

המחלוקות עוררו לא פעם ויכוחים רועשים ואפילו פוסטים זועמים בדפי הפייסבוק, אך יחד עם זאת כולם יוצאים בדרך כזו או אחרת לקבל את המספר האזרחי הזה שלמעשה, אי אפשר לברוח ממנו. השנה אנשי הלילה בחרו לסיים את המחלוקות ולהשקיע בכמה הפקות בכל מיני שמות וצבעים חגיגיים כדי שכולנו נוכל ליהנות ולשמוח עם בואה של השנה. הפקות בלבן, מסיבות קריסמס מקושטות בצבעי אדום לבן וירוק ואפילו נושא הסילבסטר עלו על הפרק וכולם בסה"כ מייצגים תרבויות שונות ומיוחדות שחוגגות את 2015.

במקום לבחור בטוב או ברע, נוכל לטעום מכל הפקה כאהבת נפשנו, ללגום שמפניה טובה ולברך אחד את השני ( ואת אלה שאנחנו לא מכירים בכלל) לשנה אזרחית טובה. ב00:00 זוגות רבים יחלקו נשיקה עסיסית על רחבת הריקודים, בבר איכותי או אפילו במסיבת בית טובה ונשכח שעל ראשינו כובע גרב אדום- נשמע טוב לא? אני בוחרת לקבל את שנת 2015 בדיוק בשמחה ובצחוק מוקפת בחבריי הטובים ולא משנה לי האווירה מסביב, כן, גם אם סנטה בכבודו ובעצמו יבוא לשתות איתי דרינק קטן.

בכל מסיבה תוכלו לשמוע השנה את מוסיקת ה"טומורולנד" או בכינוייה האמיתי– מוסיקה אלקטרונית שנכנסה לסצנה הלילית בארץ לפני שנתיים בערך כשהפסטיגל הנודע תפס תאוצה. אני אישית מקליקה ביג לייק לאלה שיפזזו לצלילי המוסיקה המדהימה הזו, ואם כבר מוסיקה איכותית אז גם נזכור להרים לחיים לכבוד השנה האזרחית בליווי כוסית שמפניה קרירה, כוסית וויסקי משובחת או אפילו בירה מרירה לסטודנטים שממש לפני תקופת מבחנים.

אם נעצור לרגע ונסתכל אחורה בשעה 00:01 תאמינו לי שנשכח ממה סלדנו והשמחה תחליף את המרירות ותסכם את השנה בחיוך ( א שזו השמפניה?!). שנה לא פשוטה עברה על אזרחי המדינה ועל תושבי הבירה וזה בדיוק הזמן לאהוב את כולם ולאחל לשנה טובה יותר ומשגשגת בפן התרבותי לילי שלנו. ירושלים היא תמיד של זהב וביום חגיגי שכזה יותר מאי פעם. בנות יקרות בכוונתי "ירושלים של זהב" אין זה מתכוון לאופנה בצבעים אלה, או איפור, אלא לאווירה המדהימה הזו. שמלה שחורה וקטנה שלכולנו יש בארון בהחלט תעשה את העבודה בליווי שפתון כהה שבכל זאת מסמן את החורף הקר בעיר ואל תשכחו ללבוש משהו חם- כי התור בכניסה למועדון יהיה ארוך מהרגיל. מקומות הבילוי בעיר יהיו עמוסים עד אפס מקום ולכן הטיפ שלי אליכם חברים: לשריין מקום מראש!

באשר אליכם בויז, ספורט אלגנט ללא ספק יתאים לערב אלגנט שכזה ( ואם אפשר לקצץ את הזקן ה"אופנתי" שגידלתם). ראש טוב, הכל טוב!

כל שנותר לי לאחל לכם בליינים יקרים, הוא שנה אזרחית טובה ומדהימה לכולנו וש2015 תהיה מלאת מסיבות, מוסיקה ושמחת חיים בדיוק כפי שהיא נשמעת לי.

Happy New Year או מרי קריסמס לכולם.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה