מצדיעים לשלווה



כמסורת מבורכת שהתפתחה בשמונה השנים האחרונות, גם השנה תקיים קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים משחק הצדעה חגיגי למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים

הקבוצה בחרה להקדיש את משחק הבית הקרוב מול מכבי חיפה שייערך ביום ב' הקרוב ה-22.12.14 נר שישי של חנוכה.

ארגון "שלוה" נוסד במאי 1990 מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה ולהיות חלק ממנה. "שלוה" משרתת במרכזיה מאות פעוטות, ילדים ונוער בתוכניות ייחודיות ותראפיות סביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, בכל ימות השנה.

כמו כן, הארגון מעניק תוכניות טיפוליות, ולמשפחות את הטיפול הראוי בכדי להמשיך ולתפקד כמשפחה נורמטיבית וראויה. כל השירותים של ארגון שלוה ניתנים לכל האוכלוסייה הישראלית וללא תשלום.

"שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים  זה אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג. יש בהפועל ירושלים לב ענק וזה משהו שלא פוגשים כל יום. בעינינו שיתוף הפעולה מייצג את הישראלי היפה. זה שנותן, ולא מבקש תמורה" אמר מנכ"ל שלוה אבי סמואלס "אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל משפחת הפועל ירושלים שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה ההדוק, הדאגה המתמדת לילדים, וכמובן על משחק ההצעדה".

במשחק ההצעדה, יעלו שחקני הפועל ירושלים ושחקני מכבי חיפה לטקס הצגת השחקנים שהם מלווים בילדי שלוה. לפני שריקת הפתיחה ייערך טקס הדלקת נרות חנוכה על ידי ילדי שלוה שגם  יבצעו  את שירת ההמנון הלאומי "התקווה". למשחק הוזמן גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.במחצית המשחק צפויה פעילות משותפת של קבוצת הכדורסל הייצוגית של ילדי שלוה עם קבוצת הנערים הפועל "ליאל" ירושלים הקרויה על שמו של סמל ראשון ליאל גדעוני ז"ל שנהרג במבצע "צוק איתן".

מי שמנצח על משחק ההצדעה למען ילדי שלוה בשמונה השנים האחרונות הוא מנהל קשרי הקהילה של הפועל ירושלים, יובל קורן, תושב מבשרת ציון שאמר :"צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה שלנו לפעול רבות למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלווה.יש לנו את הזכות לשמש דוגמא לעשייה חברתית ותרומה להגברת המודעות לארגון שלוה ולפועלו. הקדשת המשחק עבור ילדי שלווה הפכה למסורת מבורכת עבור המועדון שלנו וכולי תקווה שהיא תמשיך עוד שנים ארוכות. צפויה לנו חגיגה אמיתית ומרגשת בהיכל הפיס ארנה ירושלים".

בשיתוף מחלקת הנוער של הפועל ירושלים הוקמה לפני כשנתיים קבוצת כדורסל ייצוגית לילדי שלווה – הפועל שלוה ירושלים. את הקבוצה מאמן מרגע היווסדה,גידי דודי ,בעבר מנהל הפועל ירושלים וכיום אחד המאמנים המובילים והמצליחים במחלקת הנוער של המועדון.דודי סיפר השבוע על הקבוצה הייחודית ועל ההתרגשות של הילדים לקראת הופעתם במחצית המשחק מול מכבי חיפה:" קבוצת הפועל שלוה ירושלים היא פרויקט אדיר וחשוב מאין כמוהו של שילוב ילדים צרכים מיוחדים בקהילה והעצמתם דרך הספורט ככלל והכדורסל בפרט.זהו מיזם מיוחד שחשוב לאמץ אותו בכל גיל ובכל מסגרת.יחדעם מחלקת הנוער של הפועל אנו מצליחים להביא את הילדים הללו ליכולות כדורסל מדהימות.האימונים של הקבוצה מתנהלים ברמה גבוהה, והדרישות מהשחקנים הן דרישות רגילות כמו בכל קבוצת כדורסל רגילה. והסטנדרטים שמוצבים בפניהם מתעלמים בצורה מכוונת ממגבלותיהם ושבוע אחר שבוע הם מוכיחים שהכדורסל מעניק  להם פתח חשוב מאוד להרגשת שוויון ומקנה להם הרגשה של הצלחה ותחושה של הישגיות." דודי הוסיף " חשוב מאוד לציין את העובדה כי אלמלא הדחיפה של דניאל ששר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל, התמיכה של מנכ"ל קו אופ ישראל עו"ד עופר פימנשטיין וכמובן יובל קורן כל הפרויקט המדהים הזה לא היה יוצא אל הדרך. הילדים ממש מתרגשים לקראת המשחק ביום שני הקרוב ובשבילם זהו רגע של התעלות ושמחה בלתי רגילה ".  

תמונה: באדיבות יח"צ

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה