כנר על הגג ירושלמי שובר שיאים



לראשונה בתולדותיה, העניקה התזמורת הפילהרמונית הישראלית לאדם פרטי כלי נגינה מהאוסף הנדיר שברשותה. תמיר מירון בן ה-18 מירושלים, המתמודד עם מחלת סרטן קשה, הגשים חלום

תמיר מירון קיבל באופן חגיגי מאבי שושני, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית, את הויולה ריצ'רדסון משנת 1958. זאת על בימת היכל התרבות בתל אביב, בחזרה גנרלית של התזמורת הפילהרמונית.  האירוע התאפשר בזכות עמותת Make-A-Wish, אשר מגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. 

רגע מרגש במיוחד התרחש כשהמנצח, רוני פורת, הזמין את הנער המוכשר לעלות ולנגן עם התזמורת בחזרה הגנרלית למופע החדש 'חליל הקסם'. מיד לאחר ששמע את יכולות הנגינה המרשימות והשתלבותו המדהימה של הנער עם יתר הנגנים, החליט כי תמיר ינגן עם התזמורת בקונצרט הבכורה של 'חליל הקסם'.  כך גם הפך תמיר לראשון אשר מנגן עם התזמורת ואינו חבר בה. 


עמותת Make-A-Wish Israel הוקמה בשנת 1996 ע"י דניס ואבי בר-אהרון והגשימה במהלך 18 שנות פעילותה למעלה מ-2,200 משאלות לילדים חולים.

ציטוט דניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית עמותת Make-A-Wish: "אנו ב Make-A-Wish מאמינים כי הרופאים הם אלה שנותנים את התרופות ואנו מעניקים את הקסם. משאלתו של תמיר היתה משאלה מרגשת ומיוחדת והזכות כולה היתה שלנו שיכולנו לקחת חלק בהגשמת חלומו של נער כל כך מוכשר, שעתיד כה מזהיר עוד לפניו".

 

תמונות: באדיבות יח"צ 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה