חורף חם עם אירועים חדשים, סטודיו שנפתח מחר ושלושה פריטים שלא תוכלו לעבור את החורף בלעדיהם

היום הזה כל כך מיוחד בשבילי מהסיבה הפשוטה שמחר הסטודיו שלי נפתח. עברנו שלושה שבועות עבודה, חודשים של תכנון, חשיבה ותפירת דגמים חדשים, ייבוא של סחורה מאיטליה ובעל אחד הורס שמטפל בכל הבקשות שלי למרות שהן רבות כחול אשר על שפת הים ולעיתים גם בלתי נסבלות. קמתי כולי מתרגשת תוך כדי זה שאני חושבת על כל המשימות שיש לי לבצע היום: סגירת פינות אחרונות, שיפוצים, ארגונים, אנשי מקצוע, צ'ק ליסט שחייב להיות מטופל היום, עכשיו, אתמול.

בקיצור, לא חסר מה לעשות, אבל אני נהנית מזה ונראה לי שזה הדבר החשוב ביותר!

השבוע נכחתי ב-3 אירועי אופנה מגניבים: 
 
האירוע הראשון היה אירוע של חנות האופנה סטורי. אירוע של פתיחת החנות המחודשת והחגיגית. כמובן נכחו לא מעט אנשי מקצוע מעולם האופנה. הוצגו דגמים חדשים ומבטיחים של המותג: ג'ינסים, שמלות, בגדי בייסיק, נעליים, אקססוריז, גרביים משוגעות ומגניבות ומשקפיים.
הכל נאסף ונבחר בקפדנות יוצאת מן הכלל, תוך מחשבה על הארון המושלם. בחזון המותג עומדים מותגים איכותיים וטובים עם דגש על הסיפור שעומד מאחוריהם ומתוכם וכן מגוון פריטים שיאפשרו לכל אחד ואחת להרכיב טוטאל לוק מנצח. החנות מדהימה - אז תבקרו. 
האירוע השני שביקרתי בו השבוע היה אירוע מסיבת היער של חברת forever 21. לרגל השקת קולקציית holiday של המותג, הוזמנתי יחד עם עוד 9 פאשניסטות לסדנה מיוחדת במינה בשיתוף עם מגזין gift. את הסדנה, ברוח מסיבת היער הגדול, העבירה יעל רגב שהיא כתבת אופנה של xnet וגם יוצרת ועורכת המגזין. היה מדהים! 
האירוע השלישי היה תערוכה של הצלם שי גבריאלי שמציג 50 נשים בתוך אמבטיה. הנשים שצולמו הינן נשים מצליחות, משפיעות וחלקן גם מאוד מוכרות מעולם האופנה והתוכן. ערב הפתיחה אומנם התקיים ב-2.12 אבל התערוכה נמשכת עד ה-15.12, אז אתם יכולים לקפוץ לבקר. "הפנים שאיננו מכירים", מתחם התחנה, ת"א. כל יום מ10:00 ועד חצות.
 
בנוסף לאירועים שביקרתי בהם השבוע ראיתי קולקציות חדשות בניחוח חורפי במיוחד ולהלן שלושת הפריטים שאתם פשוט לא תוכלו לעבור את החורף בלעדיהם:
אחד הפריטים שבלעדיו שום ארון אינו שלם הוא ג'קט העור (יכול להיות גם דמוי עור), שמגיע כל שנה בהרבה וריאציות שונות ומשונות, כשהגרסה האהובה עלי היא גזרת האופנוענים הקצרה. פריט קלאסי בארון שילווה אותך לאורך זמן וישדרג לך כל לוק. יוצר מראה רוקיסטי, נקי, מתאים גם לערב וגם ליום.
הפריט השני הוא לא אחר מאשר ג'ינס הקרעים. העונה נראה אותו בגזרות בויפרנד שונות עם הרבה קרעים צפופים ובגוונים כהים, שחור, אפור וחרדל. להשלמת הלוק תנעלי מגף קצר שמחמיא לרגל ותני קיפול קטן למכנס שהרגל או הגרב הסופר-מגניבה שלך תבצבץ למטה.
הפריט השלישי הוא סווטשירט עם הדפס - הפריט שנדמה לנו שהוא הכי ביתי ובייסיק הופך בחורף הנוכחי לפריט המבריק והאופנתי ביותר בארון. מגיע בפרינטים מקושקשים, דמויות ילדותיות וכיתובים מצחיקים. ניתן להשיג בלא מעט רשתות: h&m, זארה, מנגו, סטורי, אסוס, עדיקה, רוקגלאם ועוד…

שיהיה לכם סופשבוע חמים ונעים,
נשיקות,
בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה