מי מנסה את מזלו בריאלטי הכוכב הבא?, מי עתיד לחגוג יום הולדת עגול? וגם למי נולדה הבת של הז'אנר?, הכל בפינת הסלסולים

אז שבוע בדיוק אחרי שהגיח לאוויר העולם היורש של הז'אנר הים תיכוני, הבן של אייל גולן, יאן. נולדה הבת של הז'אנר, ביתו של משה פרץ, העונה לשם מיכאלה. פרץ הבהיל את אשתו ירדן ביום שישי שעבר לבית החולים, פוריה, שבטבריה, שם מתגוררים השניים כבר שבוע ולאחר כמה שעות בלידה טבעית ילדה אשתו את ביתם הבכורה, פרץ ביטל הופעה פרטית שהייתה אמורה להתקיים יום לאחר מכן, במוצאי שבת והכל כדי להיות עם אשתו- מרגש. השניים ינוחו בבית הוריהם בתקופה הקרובה, בטבריה לכן אל תחפשו אותם בגוש דן בקרוב. 

שבוע שעבר עדכנו אתכם לראשונה בברית המצומצם שארגנה לאייל גולן, חברתו הטובה, לאה שנירר, בביתה המפואר בהרצליה. אז לאחר שחתכו לתינוק כמוקבל אחרי שמונה ימים, הזוג שהזמין רק 60 חברים למאורע, חייב לשאר המקורבים, ולא יכול לוותר על חגיגות רחבות יותר. אז שימרו את התאריך, בשמונה בינואר, באולם סגנון וינציה, בעיר פתח תקווה, יחגגו הזוג, אייל ורוס את לידת בנם, עם המון הופעות, אוכל טוב והרבה אורחים יפים. תהיו בטוחים שכולם יגיעו לכבד.

בזמן שאבא שלו הזמר, ניסים גרמה, מככב בראליטי החדש שמתרחש בהודו 'בוליווד', צדוק גרמה, הבן של, מנסה את מזלו בריאלטי אחר 'הכוכב הבא'. בגיל 30, ואחרי שכבר ניסה את דרכו בתעשיית המוזיקה המקומית כחלק מהצמד 'יאמנז', והוציא להיט או שניים הוא מחליט להיכנס לפריים טיים דרך הדלת המקובלת בשנים האחרונות- ריאלטי. בתוכניות מהסוג הזה מאד אוהבים את הייחוס, צדוק שר את שירו של תומר יוסף 'כאלו מילים', אביו לא ליווה אותו, אבל צדוק לא היה צריך חיזוק הוא עבר לשלבים הבאים, נתעדכן בהמשך. בנות הוא גם חתיך בנוסף להכל.

זהירות בדרכים. ישי לוי החסיר פעימה שלשום בלילה כשקיבל עדכון שבנו, שיר, עבר תאונת דרכים, הבן הגיע לבית חולים והאוטו הלך טוטאל-לוס. בשעת לילה מאוחרת, באזור מגוריו של שיר בדרום, כשהוא בדרכו הביתה החליק עם רכבו, כריות האוויר נפתחו והוא הובהל לבית החולים.  "אני מתאושש מלילה לא פשוט", סיפר שיר החלקתי עם רכבי, כריות האוויר נפתחו וקיבלתי מכה חזקה בחזה. תודה לכל הדואגים." שיר ביטל אתמול חזרה שנקבעה לו עם הזמרת, מירי מסיקה, אותה יארח במופע השקת האלבום שלו בעוד כחודש וינוח בבית בימים הקרובים- החלמה מהירה.

בקרוב מאד יחגוג הזמר ,דודו אהרון, יום הולדת עגול ומשמעותי–30. את החגיגות החליט הזמיר לקיים כמה ימים לאחר התאריך הרשמי בעשרים ושבעה בדצמבר, דווקא במופע ענק בהאנגר אחת עשרה יחד עם מעריציו. אל תדאגו הוא לא שכח את החברים, במקום יועמד מתחם ויאיפי מגודר בו ישבו כל המי ומי.   בנוסף, יחגוג אהרון בתאריך הרשמי של יום ההולדת, כמה ימים לפני המופע בעשרים ושלושה בדצמבר, בביתו החדש בת"א, בחגיגה פרטית ומצומצמת שתי ציפורים במכה- חנוכת בית ויום הולדת עגול– מזל טוב.

המון מזל טוב למלחין והמנהל האומנותי, דורון מדלי. הוא חוגג שלושים ושש שנה וכמיטב המסורת שלו הוא מזמין את חבריו, ויש לו המון, למועדון תל אביבי. הוא מציין עשור להיותו פזמונאי, בעברו להיטים כמו 'אם יש גן עדן', 'כבר לא יכול' שכתב לאייל גולן,  לעומר אדם את 'נמס ממך', 'בניתי עלייך' לשלומי שבת את 'אבא' ו'בראשית עולם' והרשימה עוד ארוכה. וכמו בכל שנה, הוא הפיק לעצמו קליפ מגניב עם כמה פרצופים מוכרים- נשאיר את ההפתעה לאורחים מזל טוב.

ולסיום, ממלחין אחד לשני. אופיר כהן,-. לקראת המופע המשותף של ישי לוי ועופר לוי שיתקיים בהיכל התרבות בחודש פברואר, כתב אופיר לשניים דואט, כזה שמספר על זמר שעבר הרבה בחיים, מכשולים הצלחות ובקיצור על חייהם שלהם. עוד אצל אופיר, הוא גם גרם לזהבה בן ולקובי פרץ להיכנס לאולפן ההקלטות להם כתב דואט קצבי 'לאהוב לנצח' שיצא לרדיו בשבועות הקרובים.

 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה