כל הדברים החמים שקרו השבוע בעולם הזמר הים תיכוני, כאן בפינת הסלסולים השבועית

ונפתח היום עם המון ברכות  לאייל גולןובת זוגו, רוסלנה. במוצאי שבת האחרונה רוס הגיעה לבית חולים- קפלן ברחובות, שם ילדה את בנם המשותף, בלידה טבעית כשאייל לצידה ביום ראשון הקרוב ימלאו שמונה ימי מילה לתינוק הקטן, ברית מצומצמת לחברים הטובים בלבד תתקיים בביתה של החברה הטובה של אייל, לאה שנירר, למי שלא מכיר כוכבת מעושרות, היא ואייל חברים קרובים כבר שנים רבות . הסנדק יהיה אמרגנו, בני פרץ, נשאר רק לחתוך ולבשר על השם. מסיבה גדולה יותר צפויה בהמשך.

סיפרנו לכם בשבוע שעבר שלזמר ,דודו אהרון, נמאס מהעיר, רחובות, והוא מחפש בית בעיר הגדולה, תל אביב. עכשיו אפשר לעדכן, החיפושים הסתיימו, ודודו מצא דירה חדשה עם נוף שעולה כמה עשרות אלפי שקלים במגדלים w בפרויקט צמרת. מה שדודו אולי לא יודע, או כבר יודע, שהשכנה החדשה שתגור ממש כמה קומות מעליו.היא  לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי. יבוא היום שגם היא תצטרך חלב מהשכן.

בתחילת החודש ציינו עשרים ושבע שנים למותו של גדול זמרי הז'אנר, זהר ארגוב. ועכשיו מגיע הערב הרשמי לזכרו 'בצל הזהר'. המופע יתקיים בעשרים ושלושה בדצמבר, במנדיס בר ביהוד. מי שאחראי על הפקת האירוע הוא אחיו של זהר, אמנון שגם כן ישיר במופע.  עוד ישתתפו: שימי תבורי, יהודה קיסר, לירון רמתי, ליאור פרחי ועוד. מקווים שגילי יפתיע גם.  

ישי לוי הוא אדם  מיוחד במינו, ולא רק בגלל סיפור חייו, התנהלותו, קולו וכל הסובב אותו. ישי לוי הוא כנראה האדם היחידי במדינה שאין לו טלפון סלולרי. הייתכן? כן. משיחה עם ישי עולה, כי הוא חושב שהשימוש בטלפון סלולרי מזיק mazik  9לתקשורת בין אדם לחברו וגורם לנו לאבד עניין אחד מהשני . הוא מסתדר טוב מאד בלי, ומאחל לכולם שגם לא יצטרכו. אז איך בכל זאת משוחחים? חייגו לאיריס אשתו.

שרית חדד עובדת כמעט כל יום בשנה על אלבום חדש. אבל הפעם, יהודה פוליקר נכנס לתמונה. חדד פנתה לפוליקר וביקשה שייקח חלק באלבומה החדש, הוא נענה בחיוב, כתב והלחין לשרית שלושה שירים שאחד מהם קצבי. מחכים לשמוע. עוד סינגל שייצא בקרוב הוא מבית היוצר של אופיר כהן. הוא כתב והלחין לזמר, איציק קלה, שיר ברוח המצב המדבר אל המולדת. פרחי ירושלים ייקחו חלק בהקלטת השיר.

כתב אישום בגובה חמישה מליון שקלים של רשות המיסים, לא עצר את קובי פרץ להופיע מול עובדי הרשות. השבוע נכח פרץ בכנס של הסתדרות עובדי המדינה באילת, שם גם היו עובדי רשות המיסים. פרץ לא היסס להזמנה ולמרות התביעה החליט להופיע מולם. קשה לשמח את אלה שפתחו נגדך תיק פלילי לא? אירוני.

ולסיום, בצל העליהום השבוע סביב שיר המחאה של הזמר, עמיר בניון, בעקבות המצב הבטחוני, והמתיחות בין ערבים- ליהודים בארץ ובירושלים בפרט. ישנה זמרת אחרת אמיצה במיוחד שאינה חוששת , נסרין. היא בחרה להופיע השבוע בירושלים מול קהל מעורב. כך חשף אתר בטריבונה. קהל הבליינים קיבל את הזמרת הערביה באהדה, למרות הכל יש גם רגעים של נחת, שקט, וקצת תקווה. מנהלה האישי, חגי אוזן כתב בעמוד הפייסבוק שלו :"המוזיקה מנצחת הכל. מאות אנשים הגיעו. יהודים ערבים כולם ביחד רוקדים ושרים נסרין קדרי, יש תקווה באוויר".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה