בלאק פריידי הגדול



איך הפך הבלאק פריידי להיות יום השופינג הגדול? איך נבצע רכישה בטוחה ומושכלת? למה חייבים לשים לב לפני הרכישה? ואיך אנחנו מצטרפים לחגיגה? קחו דף ועט כי מתחילים

חגיגת המכירות האמריקאית בלאק פריידי, או בתרגום עברי "יום שישי השחור". הוא חג שופינג ענק הכולל מבצעים מטורפים ושגעת של קניות חסרת מעצורים. עבור האמריקאים מדובר במסורת ארוכת שנים - יום שישי השחור הוא כינוי ליום שישי שלמחרת חג ההודיה, שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד. הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר. החנויות בארה"ב מציעות בתקופה הזאת סיילים אטרקטיביים למדי המתרחשים אחת לשנה ומושכים מליוני לקוחות. ההנחות הגדולות שמציע יום השופינג הגדול מגיעות לעד כ- 70%. 

יתרה מזאת, צרכנים רבים מכוונים את הרכישות שלהם לתקופה הזו מאחר והיא מאוד אטרקטיבית ברמות המחירים המוצעים ברשת.
אז נכון, אומנם רובנו לא חוגגים את חג המולד, אבל הבלאק פריידי כבר מזמן חצה את גבולות ארה"ב ותתפלאו או לא, גם אנחנו בישראל יכולים להנות מטירוף הקניות ברשת.
רגע לפני שאתם בוחרים לקום בשעה 6, להיכנס לחמ"ל עם 16 מחשבים ולהתמקד רק בשופינג חסר מעצורים, ממליצה לכם לתכנן את הרכישות ובהתאם לכך להתמקד במבצעים הכי נכונים לכם מתוך החלטה מחושבת ומושכלת. 
אנחנו צריכים לזכור שלא מעט אתרים יציעו לנו הצעות מדהימות ופריטים מטורפים, אך כשנגיע לקופה נגלה שאין משלוח לישראל - גם לא בתשלום. מה עושים?
בתור התחלה אגלה לכם סוד קטן. גם אתם יכולים להנות מהנחות ה- Black Friday בארה"ב למרות שאין לכם דוד שגר שם ע"י עזרה בייבוא אישי כגון השירות שמציעות החברות - BUY2USA, Shipito ועוד. בלחיצה פשוטה באינטרנט מחר תוכלו למצוא הנחות ענק כמעט בכל אתר אמריקאי, לקבל כתובת ע"י חברת הייבוא ולקנות בארה"ב כל מה שבא לכם וכמה שבא לכם. 
אחד האתרים המומלצים ביום הזה הוא לא אחר מאשר האתר של הבלאק פריידי המרכז עבורכם את כל האתרים והמבצעים שיחולו ביום הזה:www.theblackfriday.com
בנוסף על שלל המבצעים באתרים, נוכל למצוא הנחות נוספות באמצעות קופונים. לפני שאנחנו לוחצים על "קנייה", כדאי לבדוק האם יש לאתר קופונים שאת הקוד שלהם ניתן להכניס לפני התשלום. דרך נוספת לזכות בהנחות היא באמצעות Cash Back - קבלת מזומן בחזרה ע"י צבירת עסקאות.
ומה לגבי הנחות בארץ?
כמובן שאנחנו מיהרנו לאמץ את הטרנד האמריקאי והרבה חנויות ורשתות מציעות הנחות שאסור לכם לפספס.
story - בכל הרשת. הנחה של עד 90%. בין התאריכים 27-29.11
עד 70% הנחה באתר adika לכבוד הבלאק מנדיי וסייבר מאנדיי. 20% הנחה על כל פריטי חנות הפופ אפ לכבוד הבלאק פריידי.     בין התאריכים 28.11 - 1.12. ובחנות רק ביום שישי ה- 28.11.
דלתא מציעה 50% הנחה על כל הפריטים באתר הרשת, לכבוד סייבר מאנדיי. ביום שני ה- 1.12.
shoez web store מציעה עד 50% הנחה על כל הדגמים באתר. החל מיום שישי ועד יום שני. 28.11 - 1.12.
50% הנחה על על הנעליים באתר SHOESHU לכבוד סייבר מאנדיי המתקיים ביום שני הקרוב 1.12.
חגיגות בלאק פריידי במתחם התחנה בתל אביב: בין המשתתפים: מתנה בכל קנייה מעל 300 שקלים בחנות החדשה של פומה, 30% הנחה על קולקציית החורף של סקאץ' ועוד. ביום שישי 28.11 בין השעות 10:00-16:00.
 
בקיצור, ניתן למצוא עוד לא מעט הנחות לקראת היום הגדול, תעקבו, תחפשו ותתכוננו מראש.
יום שישי שמח.
נשיקות,
בר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה