שיתוף פעולה בין 'אחוזת בית הכרם' והמרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים הוביל בסוף השבוע לאירוע מרגש, בו העניקו דיירות האחוזה, כ-300 צעיפים וכובעי חורף, אותן סרגו במיוחד למען החיילים, במסגרת החוג לסריגה באחוזה

את החיילים הבודדים אירחו מנהלת האחוזה אורלי גולן, רכזת התרבות לימור דסקל, רכזת החוג מיקי בלומברג וכן קבוצת דיירות הפעילות בחוג.  במהלך המפגש, שמעו הדיירות את סיפוריהם האישיים של החיילים הבודדים, שהגיעו מכל קצוות העולם לשרת בחטיבות החי"ר של הצנחנים והנח"ל, וכן את סיפוריהם של חיילים בודדים מהמגזר החרדי.

בלומברג סיפרה כי חברות החוג לסריגה גייסו תרומות מדיירי והנהלת האחוזה, על מנת לרכוש את הצמר לסריגת הכובעים והצעיפים. "החלטנו לסרוג  למען החיילים" אמרה רכזת החוג והוסיפה "בתקופה האחרונה היינו בקשר עם חיילים פצועים בבתי החולים אחרי מבצע 'צוק איתן'. אנחנו שמחות לסייע ולו במעט, גם לחיילים הבודדים לקראת החורף".

סמנכ"ל המרכז לסיוע לחיילים בודדים ציקי אוד, סיפר כי המרכז לסיוע לחיילים בודדים הוקם על שמו של מייקל לוין ז”ל (1984-2006), שהיה חייל בודד מארה"ב ונפל במהלך מלחמת לבנון השנייה ב-2006.

 

תמונה: יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה