איך תפספסי אירוע כזה?



בוקר של קולקציות חדשות, טרנד שחוזר על עצמו בכל שנה וכל עונה והמלצה לאירוע שאתם פשוט חייבים להיות בו

בוקר חדש, מנסה לעבור על כל המשימות שיש לי לבצע בימים הקרובים. תמיד אחרי נסיעות לחו"ל מגיע הטירוף הגדול ובשלב הזה אתה בטוח שאתה עומד לרדת מהפסים והיה לך כל כך טוב כשלא היית כאן, היית כל כך רגוע ושלוו עד כדי כך שנתת לעצמך בפעם הראשונה ללכת לישון ב-20:00 בערב. ועכשיו, שנייה לפני שאני מפרקת את המזוודות מאיטליה וחושבת על היום שבו ימציאו רובוט שיסדר את כל הפריטים בארון אחרי נסיעות, אני יושבת על הכיסא, נושמת לרווחה ומתחילה לכתוב על פתקים את כל מה שיש לי לעשות…. הדיו של העט כמעט נגמר, הגב כואב מכתיבה וכל מה שאני מצליחה לחשוב עליו ברגעים אלה הוא שבזמן שרשמתי את הפתקים יכולתי לבצע כבר חלק מהמשימות.

אז בפינת הדרושים: דרוש זמן, והרבה, בכל הצבעים משנת 2014 ואילך. מוכנה לשלם עליו הרבה. בינתיים אוותר על הרובוט.

חברת לסטר מציגה קולקציית בגדים לסתיו חורף 2014-15 המבוססת על שלושה מקרו טרנדיים עיקריים: הראשון, קזו'אל משודרג - מראה המאופיין בהרבה אוברסייז, מראה משוחרר, נינוח עם צבעוניות שחור-לבן-אפור נטולת הדפסים ליצירת מראה מתוחכם ואלגנטי.

השני, שנות ה-60 - להבדיל ממראה הקזו'אל המשודרג, טרנד שנות ה-60 מביא איתו מראה צעיר יותר, נשי ושובב. קבוצה זו מאופיינת בטקסטורות בולטות המאפיינות את העשור הזה: פפיטה ומשבצות המלוות בפרוות סינטטיות המעניקות לוק עשיר. והשלישי, מראה בוהמייני - טרנד המשלב בתוכו השפעות וינטג' משנות ה-70 יחד עם צבעים עזים וטקסטורות בולטות. הטרנד מאופיין במראה השכבות עם סילואטה נונשלנטית ולא מתאמצת אשר יוצרת מראה נשי ועדין. מיוחד ויפה.
רשת פדני השיקה בשבוע שעבר את חנות הדגל בנמל תל אביב ואת הקולקציות המובילות בתחום התכשיטים לשנת 2015. לראשונה החברה השיקה את הבשורה בקטגוריית תכשיטי היוקרה עם קולקציית "MY FIRST PADANI" - קולקציית תכשיטים במחירים מיוחדים, המתאימה לקהל הצעיר ולמי שמחפש את התכשיט הראשון שיסמל את הצעד הראשון בעולם התכשיטים היוקרתיים. הקולקציה כוללת תליונים וצמידים ובעתיד הקרוב תשלב גם עגילים וטבעות, החל מ- 740 ש"ח ועד כ- 1980 ש"ח. התכשיטים בקולקציה הצעירה עשויים זהב צהוב 18 קראט, בשילוב יהלומים, בעיצובים צעירים ועכשיווים. הקולקציה תוצג בכל חנויות הרשת "פדני תכשיטים". כמו כן, הרשת משיקה בימים אלה את האתר החדשני -www.padani.co.il . שווה הצצה.
טרנד שחוזר כל עונה ועונה ומקבל במה גדולה בימים האחרונים הוא טרנד הכובעים - לא משנה באיזו עונה ולא משנה איזה כובע, מדובר בפריט הכי נחשק שמשאיר לא מעט רושם ומשדרג כמעט כל הופעה וכדאי לאמץ אותו לחיקנו. הכובעים האהובים עלי ביותר הם הכובעים רחבי השוליים האלגנטיים בצבעים קלאסיים ונקיים, שדואגים בין היתר גם לחמם את הראש בימים הקרים שמתכוננים להגיע. אז איפה אפשר להשיג? כמעט בכל חנות רשת - פוראבר, ספרינג, גולף, רנואר ובלא מעט חנויות אינטרנטיות כמו למשל עדיקה, רוק-גלאם, BAWAKAWA ועוד.
פקטורי 54 מציגים את טרנד הספורט האתגרי לחורף 2014-15 - מדובר במיני קולקציה שגובשה בהשראת מוצ'ילרים בדרום אמריקה והמזרח הרחוק. הקולקציה מציעה שלל פריטים אופנתיים בדגש על פרקטיות ועיצוב מחוספס: מגפי הטיפוס קיבלו פרשנות אופנתית חדשה, בשילוב שרוכים בולטים וסוליות טרקטור גסות, סריגים מחויטים עבים ובדוגמאות שבטיות, מכנסי כותנה ומכנסי דגמ"ח בצבעים צבאיים, מעילי פוך ומעילי צמר גדולים ועוד. המותגים הבולטים בקולקציה הם קולקציית הנעליים של דיסקוורד, תיקי הפרווה והסריגים של מיסוני והשכמיות והג'ינסים של איזבל מארה אטואל. ניתן להשיג בכל חנויות הרשת.
וזה בדיוק הזמן לספר לכם שאירוע הדרס קוד חוזר ובגדול.
החל מהיום בשעה 18:00 ועד יום שבת בשעה 19:00 יתחיל אירוע ה- DRESS CODE המחבר מבחר איכותי ומוקפד של קולקציות מעצבים ישראליים המובילים בתחומים: ביגוד, נעליים, תיקים ואביזרי אופנה. ביריד הקרוב יחשפו המעצבים את הקולקציות החדשות לעונת חורף 2014 ויציעו עליהן עד 30% הנחה, לצד פריטים מעונות קודמות שיוצעו בהנחות אטרקטיביות. בין המשתתפים: ALEF ALEF' PIOO PIOO, ELLA LEVY, HANNAH, POUDRA, JUD אווה מנדלבאום, לארה רוסנובסקי, מיכל בן עמי, הוט קראון ורבים נוספים… האירוע יתקיים בגלריה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב. על המוזיקה ינגנו החברים מ: N.E.O MUSIC & MONOCHROME
 
ממליצה בחום!
סופשבוע מוצלח רגוע ונעים,
בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה